Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ursus C-360 dymi na bia³o

09 Sep 2011 17:34 28805 8
  • Level 1  
    Witam.
    Wymieni³em w swoim Ursusie C-360 nastêpuj±ce rzeczy:
    -Tuleje cylindra
    -Pier¶cienie
    -Ustawiane by³y wtryski
    -Przewody do wtrysków wszystkie
    -Uszczelki pod g³owice

    Wymienia³em te rzeczy poniewa¿ woda posz³a do oleju ale juz jest ok.
    Teraz odpali³em jego i daje bia³ym dymem z t³umika...
    Czy¿by uszczelniacze zaworów posz³y?
    Proszê o szybk± odpowied¼.
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 39  
    Bia³y dym to para wodna je¶li jest na zimnym silniku oznacza wodê w uk³adzie wylotowym a je¶li równie¿ na ciep³ym oznacza wodê w spalanej mieszance. Sprawd¼ czy czasem olej w silniku nie jest jak mleko. Prawdopodobnie jaka¶ wada monta¿u g³owicy.
  • Farm machines specialist
    T³oków nie wymienia³e¶? W 60-ce nie ma uszczelnieñ na zaworach. Czy nie ma objawów przedostawania siê spalin do uk³adu ch³odzenia, ubywaj±cy p³yn, b±belki, zapach spalin, zbrudzona woda? Jake paliwo lejesz?Je¶li nie jeste¶ go pewny wylej i zatankuj co¶ pewnego. Z³u k±t wtrysku paliwa te¿ objawia siê podobnym dymem. Poza tym je¶li wymienia³e¶ komplety cylindra jaki¶ czas bêdzie troche bra³ olej nad t³oki i te¿ bêdzie dymi³.
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 10  
    Witam- Je¿eli móg³bym trochê uporz±dkowaæ czynno¶ci kontrolne po twojej naprawie to wygl±da³o by to tak :
    -ustawienie wtrysków (regulacja ci¶nienia otwarcia wtrysków jak równie¿ kontrola jako¶ci strugi czyli rozpylania)
    -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajno¶ci , ci¶nienia,i ró¿nicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach)
    -sprawdzenie ci¶nienia sprê¿ania w poszczególnych cylindrach,
    -ustawienie odpowiedniego k±ta wyprzedzenia wtrysku
    Przyczynami powstawania bia³ych spalin mo¿e byæ niedopalanie oleju napêdowego spowodowane :
    -zbyt niskim ci¶nieniem sprê¿ania a tym samym utrudnionym zap³onem z powodu za niskiej temperatury sprê¿onego powietrza
    -z³ym rozpyleniem paliwa przez wtryskiwacze
    -z³ym k±tem wyprzedzenia wtrysku
    -z³ej jako¶ci paliwem.
  • Level 14  
    napisz co¶ wiecej . naprzyk³ad czy nie ubywa wody ?.czy ci¶nienie idzie do wody? ja mia³em przypadek ze po z³ozeniu dymi³ na jasno niebiesko ,okaza³y siê winne wtryskiwacze , trzpienie które dociskaj± koñcówki by³y wybite na próbniku by³o dobrze a po za³o¿eniu do silnika dymi³ na jasno niebiesko .po wymianie jest wszystko ok .wa¿ne jest terz czyste sk³adanie przewodów paliwowych wysokiego ci¶nienia . najmniejszy bród zapycha koñcówki , czyste filtry paliwa.mog± byæ uszkodzone gniazda wtrysków w g³owicy bardzo czêsto ulegaja korozij,a takze przy wyjmowaniu wtrysku potrafia pekn±æ.ale wtedy s± ubytki wody.
  • Level 22  
    Je¶li wymienione pier¶cienie i tuleje to mo¿e kopciæ na bia³o i troszkê mu na pewno kapie z kolanka wydechu, po prostu sie dociera i troszkê spala oleju :)
  • Level 10  
    Za du¿o kombinowania, osobi¶cie zacz±³ bym od pomiaru ci¶nienia sprê¿ania w cylindrach. Badanie to mo¿e du¿o wyja¶niæ. W przypadku s³abego ci¶nienia sprê¿ania mo¿emy podejrzewaæ nieszczelno¶æ uszczelki. Jednak je¿eli wymiana uszczelki zosta³a wykonana zgodnie z zasadami, to nie powinno byæ z ni± problemu. To znaczy: po demonta¿u g³owicy i usuniêciu starej uszczelki powierzchnie zosta³y dok³adnie wyczyszczone z pozosta³o¶ci po starej uszczelce a nastêpnie sprawdzone pod k±tem równo¶ci powierzchni g³owicy i cylindrów, a g³owica zosta³a dokrêcona kluczem dynamometrycznym, z odpowiednim momentem i wymagan± kolejno¶ci± dokrêcania. Powodem niskiego poziomu kompresji mo¿e byæ równie¿ nieszczelno¶æ zaworów. W zwi±zku z tym proponuje aby zacz±æ od tej w³a¶nie czynno¶ci.
  • Farm machines specialist
    W silniku s-4003 kluczem dynanometrycznym to mo¿na sie jedynie od much odganiaæ. Najpro¶ciej to silnik ustawiæ jak nale¿y i daæ mu ze 30 mth przynajmniej czasu zanim siê wszystko ule¿y. Poza tym jak kolega wcze¶niej napisa³... poda³ za ma³o szczegu³ów. Czy ¶mierdzi spalonym olejem, dok³adnie jak i kiedy dymi, jak pali. Trzeba zdj±æ kolektor i zobaczyæ czy tak jest na wszystkich clindrach czy na jednym, czy oleju lub paliwa nie ma w kolektorze. Jest masa sposobów na zdiagnozowanie silnika. Po tych zabiegach powinna siê sprawa wyja¶niæ.