Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Roadstar CD-774RD nie włącza się

Bartq1995 10 Sep 2011 13:02 2115 13
    Bartq1995
    Level 11  
    Witam. Z góry przepraszam wszystkich administratorów i moderatorów jeżeli źle umiejscowiłem swój temat i proszę o jego przesunięcie. Wracając do problemu. Posiadam radio samochodowe Roadstar CD-774RD. Chciałem je postawić u siebie w warsztacie żeby grało. Jako zasilanie zbudowałem zasilacz z transformatora dwóch diod i kondensatora (na pewno to wszystko jest dobre bo inne radia grają). Po podłączeniu kostki i wciśnięciu przycisku radio nie reaguje. Sprawdziłem bezpieczniki ale wszystkie są dobre (znajdują się na kablach). Jestem aktualnie uczniem pierwszej klasy technikum elektronicznego i chciałbym tak na lepszy start z elektroniką coś zrobić. Z góry bardzo dziękuję ;) Pozdrawiam.

Roadstar CD-774RD nie włącza się

P.S. jeżeli to pomoże to w radiu znajduje się scalaczek TDA1558Q
    Bartq1995
    Level 11  
    Mówiąc, że sprawdzić prawidłowość zasilania mas zna myśli, żeby sprawdzić czy odpowiednie napięcie idzie na TDA, rozumiem ?
    krys06
    Level 29  
    Po to podaję link do aplikacji układu..... ,sprawdzić jak to się ma u Ciebie(wartość z noty ,oraz faktyczne podawane napięcie .Proponuję zamienić ten Twój "nowy zasilacz",jakimś standardowym ,który nie stwarzał problemów,no ale wyjaśniasz ,że inne radia na tym Nowym graja .Tak to rozumiem.Więc sprawność tego TDA1558Q jest raczej problemem.I to musisz rozwiązać !
    Bartq1995
    Level 11  
    Innego zasilacza nie było a z akumulatora też nie idzie. Wartości te sprawdzę pewnie jutro, dziękuję za odpowiedź.

Myślałem, że jak kostka padnięta to chociaż na wyświetlaczu coś się zapali.

@Edit 11.09.2011r.

Zmierzyłem napięcia jak kazałeś. Dla pewności pomierzyłem wszystkie 17 nóżek, licząc od pierwszej to:

1. -INV1 - 0,04V
    2. INV2 - 0,04V
    3. GND
    4. SVRR - 0V