Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jawka 50 Sam sie gaz dodaje

28 Lis 2004 18:01 3647 13
  • Poziom 10  
    Witam mam problem w motorowerze jawa 50 problemem jest fakt ze po wyciagnieciu motoroweru chciałem go odpalic i odpalił za pierwszym ale cały czas sie sam gaz dodaje tydzien temu jezdziłem i nic z nią nie było. PROSZĘ O POMOC
  • Poziom 27  
    Zbyt uboga mieszanka.
    Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie).
    Możliwe powody to:
    Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie)
    Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka)
    Zapchana dysza.
    Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować podnieść ją wyżej.

    Uszkodzona świeca - wymienić świece.

    -----

    Ewentualnie linka od gazu.
  • Poziom 19  
    to co napisał cikol
    miałem jawke i z własnego doświadczenia poukładał bym te czynnopści w innej kolejności a jeżeli brać pod uwage to ze tydzień temu jeździła to raczej na 99,9% linka od gazu ci się zaczyna przerywać i się w pancerzyku blokuje gdy tylko lekko gazem trącisz
    a przezto że się niewraca to takie są efekty
  • Poziom 17  
    utopił sie pływak albo zaciął zaworek igliczkowy
    albo: simmeringi na wale
  • Poziom 13  
    bobbik napisał:
    utopił się pływak albo zaciął zaworek igliczkowy


    chyba źle trafiłeś heh
    taka usterka powodowała by raczej zalewanie się a nie zwiększanie obrotów.
    ... stawiał bym raczej na ubogą mieszanke wywołaną tym czym opisał pan wyżej :P.

    Mi jak w komarku brakowało paliwa to też zwiększał obroty

    PS bobik mówiłem ci już że cie lubie?
  • Poziom 17  
    ale simmerig powodowałby objawy jw.
    ps za co mnie lubisz?
  • Poziom 19  
    jakim cudem wadliwe simeringi na wale mogą powodować zwiększanie się obrotów ????
    przecierz po ich uszkodeaniu albo olej ze skrzyni albo powietrze jest zasysane do cylindra i wtedy moto wogule nie jest w stanie odpalić !!!!
  • Poziom 38  
    Jeśli będzie uszkodzony simmering od strony skrzyni, to będzie ssał olej i kopcił na niebiesko biało, jak pódzie od magneta to może zubażać mieszankę, ale raczej będzie ją przedmuchiwać na magneto. Stawiam na niski poziom paliwa (prosty eksperyment zakręcić kranik i odpalić, jak się zacznie kończyć paliwo to obroty wzrosną) choć wtedy po dodaniu gazu raczej będzie spadać z obrotów, lub zaciętą przepustnicę ewentualnie linkę, jak przedmówcy
  • Poziom 10  
    Ok dzięki wszystko dobrze wymieniłem linke od gazu i działa. Pozdrowienia
  • Poziom 17  
    myslałem ze proste przyczyny wyeliminowałeś, dlatego wymysliłem te simmeringi
  • Poziom 13  
    simmeringi na wale jeśli one pójdą to nie odpalisz tak łatwo motoru nawet na pych,nie będzie miał mocy i będzie dymił,wiem bo miałem taki przypadek
  • Poziom 27  
    dakus napisał:
    simmeringi na wale jeśli one pójdą to nie odpalisz tak łatwo motoru nawet na pych,nie będzie miał mocy i będzie dymił,wiem bo miałem taki przypadek


    Zależy z której strony pójdą, jak od sprzęgła to tak( bedzie łapał olej ), Jak z drugiej to nie (bedzie łapać powietrze).
  • Poziom 20  
    Masz racje Cikol miałem walnięty zimmering w jawce od strony magneta i wogóle nie chciała zapalić bo ssała lewe powietrze... Jest jeszcze jedna przyczyna...może być nieszczelna uzczelka pod cylindrem i wtedy motorek chodzi praktycznie tylko na wysokich obrotach, bo jak się puści gaz to zaraz gaśnie....nie ma wolnych obrotów....

    Pozdrawiam!!!
  • Poziom 19  
    fajnio niewiem czy wiesz ale posty w tym temacie ostatnie były 2 miechy temu i niema sensu tego znowy odgrzebywać
    a tak pozatym to w jawce niema uszczelki pod głowicą bo konstrukcja zapewnia prawidłowe uszczelnienie (oczywiście zakładając że nikt nie trzaktował tego z buta i zeskrobywał nagar gromadzący się pod głowicą w zakamarkach )