Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fabia 1.4 16v MPI AUB falują obroty

10 Wrz 2011 16:00 6609 6
  • Poziom 9  
    Witam,
    Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu.
    Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica. Obroty nadaj delikatnie falują i drga silnik jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach. Ciśnienie na cylindrach 12-14 bar wiec tez ok.
    Macie jakieś inne pomysły co może byc przyczyna?
    Proszę o info, jeśli mieliście podobny problem, dzieki
  • Moderator na urlopie...
    Dolot sprawdź na szczelność, diagnostykę komputerową zrób - to na początek.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam podobny problem. Skoda Fabia 1,4 MPI 2002 r (bez gazu). Troche już leciwa, bo ma najechane 260 tys. Rozrzad wymieniany, swiece olej jakies 6 tys temu. Od tametego momentu sie tak zachowuje, nie wiem jak wczesniej bo nie ja bylem uzytkowniekiem tego auta.

    Dodatkowo auto dzuo pali bo w cyklu miejskim jakies 11 litrow...
    Cisnienie na cylindrach ok na 3 14 bar na jednym 12 bar, weic wg mechanika wszystko ok.
    Byłem u trzech macherów jeden stwierdzil, ze trzeba robic pierscienie, co mnie zdziwilo, kiedy u kolejnego sprawdzilismy cisnienie i w normie.
    2 mechanik stwierdzil ze trzeby by wymienic swiece i cewke. Siece mam wlozone 3 elektrodowe a podobno powinny byc jednoelektrodowe i dodatkowo wymiana cewki, gdyz na jednej swiecy nie ma iskry.
    3 mechanik cos zaczal mowic czym co sie zwie "lifter" nie wiem do czego to sluzy, gdzie to jest jak wyglada. Stwierdzil, ze sa tam luzy podregulowal, ale nie da sie wymienic na nowy bez wiekszej ingerencji w silnik.
    Nie wiem kogo sluchac, nikt tak naprawde nie moze zdiagnozowac tego problemu.
    Szkoda mi inwestowac tez duzo w to auto bo tak jak wspomnialem przejachane ma 260 tys wiec szukanie i wymiana elementow, ktore sa sprawne nie wchodzi ekonomicznie i szkoda pieniedzy.
    Moze rozwiazaliscie juz swoj problem.
    Bede wdzieczny za info Pozdrawaiam
  • Użytkownik usunął konto