Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Domowa sieć bezprzewodowa

ever56k 10 Sep 2011 16:23 1773 12
    ever56k
    Level 9  
    Witam.
    Na początku chciałem powiedzieć że przewertowałem wiele tematów na tym forum, ale że jestem kompletnym laikiem w tym temacie nie mogę sobie poradzić z tym problemem.
    Chodzi o to że posiadam ruter TP-LINK i mam do niego podpięty kablem komputer stacjonarny. Do rutera jest połączony laptop bezprzewodowo. Na obu komputerach posiadam internet. Teraz chciał bym stworzyć własną sieć tak aby obydwa komputery widziały się w sieci ( aby móc wymieniać pliki między sobą). W jednym z tematów widziałem jak ktoś proponował rozwiązanie połączenia ich kablem, jednak w moim przypadku nie ma takiej możliwości. Też nie chciał bym robić tego za pomocą tworzenia nr. IP. Jeśli jest możliwość prostej konfiguracji, prosił bym o opisanie krok po kroku od czego zacząć, gdzie tworzyć grupy robocze jak trzeba itp. Jeszcze raz przypominam że jestem laikiem i prosił bym o możliwie najprostszy opis całego procesu. Z góry dziękuje
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    noam
    Level 9  
    Jeśli oba komputery mają dostęp do internetu poprzez router, to w tym momencie wystarczy aby oba znajdowały się w tej samej grupie roboczej. Czyli de facto nazwę twojej sieci Wifi.
    hermes-80
    Level 43  
    Quote:
    Czyli de facto nazwę twojej sieci Wifi
    Czyli uważasz, że nazwa grupy roboczej jest równoznaczna z nazwą SSID sieci wifi ??
    Ładne klocki.
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    hermes-80 wrote:
    Czyli uważasz, że nazwa grupy roboczej jest równoznaczna z nazwą SSID sieci wifi ??
    Ładne klocki.

Chłopak się uczy dopiero, każdy kiedyś zaczynał :)

Grupa robocza

SSID

Quote: