Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem ze stykami konektorów citroen c5

11 Wrz 2011 08:48 2491 9
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam następujący problem kupiłem popowodziowego citroena i nie mogę sobie poradzić z zasniedziałymi złączami komektorowymi. Wymiana instalacji nie wchodzi w rachubę ze względu na koszty. Możę wiecie jak oczyścic takie zaśniedziałe styki? Może je pomiedziować lub ocynkować ale jak?
  • TermopastyTermopasty

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Wymieniałem kiedyś wszystkie kable i całą elektronikę w Golfie 4 po powodzi - masakra.
    Stał w wodzie przez tydzień z podłączonym akumulatorem.
    Auto było już wymyte, bez dywanów i tapicerek a i tak śmierdziało mułem.
    Otrzymał przeszczep z takiego samego modelu po wypadku. Tak było najprościej i najtaniej dla właściciela.
    Nie myślałem nawet o zabawie z usuwaniem korozji ze złącz.
    Będziesz walczył do momentu aż je wszystkie wymienisz .
    Miedź w wodzie utlenia się nawet tam gdzie nie widać - we wnętrzu izolacji PCV.
    Poniżej zdjęcie preparatu do bezprądowego cynowania przez zanurzenie.
    Elementy niemiedziane, pomiedziować elektrolitycznie np. w kwasie siarkowym i siarczanie miedzi.
    Jest to zabawa na tzw. "urlop pod gruszą", ale może wystarczy taka warstewka cyny.
    Mając dużo wolnego czasu, możesz eksperymentować.
    Problem ze stykami konektorów citroen c5
  • TermopastyTermopasty
  • spec od auto-elektro
    To kolego masz problem większy niż Ci się wydaje,pewnie skusiła cena ale ona będzie nie współmierna do kosztów naprawy więc próbowanie ratowania konektorków mija się z celem.P

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    blind73 napisał:
    Wymiana instalacji nie wchodzi w rachubę ze względu na koszty

    Całą wiązkę z rozbiórki auta można kupić za 150-300zł.
    To tyle ile kosztuje pełny zbiornik paliwa.
  • Poziom 25  
    blind73 napisał:
    Wymiana instalacji nie wchodzi w rachubę ze względu na koszty.

    A jakie są to koszta? Kompletną instalację kupisz za 300-400zł to taki duży koszt. Nie usuniesz wszystkich skutków wody. Taki samochód ciągle będzie robił niespodzianki będą problemy z elektryką. Ktoś podjął decyzję o kupnie takiego samochody niech się liczy z kosztami.
  • Poziom 40  
    Fajnie że poprawi styki jak BSI w wodzie pracuje. Już widzę jak mu auto na autostradzie gaśnie...
  • Poziom 39  
    blind73 napisał:
    Możę wiecie jak oczyścic takie zaśniedziałe styki?

    Możesz spróbować spryskać preparatem do konserwacji styków - może pomoże. Ja taki stosowałem i dzisiaj czasem po niego sięgam jak styki nie są pewne. Stosowałem to nawet w kuchenkach gazowych i junkersach - pomagało.
  • Poziom 37  
    Już od historycznej powodzi z 1997 roku jest na rynku pełno takich wozów, więc pewna wiedza, wynikła z późniejszych z nimi kłopotów, że takiego (może poza Syreną) się nie rusza lub inaczej: z daleka omija - powinna być w Narodzie...
  • Poziom 43  
    Ogólny kibel będzie z tego auta.Tylko zmiana całej elektryki cię ratuje plus oczywiście łożyska w kołach plus przeguby które po 3-5 tys km sie zatrą.I masę dupereli które jeszcze wyjdą.Powodzenia.
  • Poziom 42  
    Kiedyś , kiedyś pokusiłem się na robotę elektryczna i elektroniczną "topielca" z Polski i jednego z Niemiec. Już do końca życia nie podejmę się takiej roboty , a po kilku miesiącach usterek , usterek i jeszcze raz usterek w postaci niekontaktu, śniedzi i rdzy . Tanie mięso psy jedzą!!!