Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna słaby silnik 1,9dci

elektromechanik 11 Wrz 2011 12:20 4685 7
  • #1 11 Wrz 2011 12:20
    elektromechanik
    Poziom 27  

    Witam

    Jak w temacie. LAGUNA II 2003rok. Silnik 1,9dci.

    Słaby silnik. Słabe przyspieszanie przy małej prędkości, później trochę lepiej a przy większych prędkościach to całkiem do bani.
    Sprawdzone wszystkie wężyki- przewody, przepływomierz,EGR,pompa Vakum działa normalnie itp. Interkuler szczelny ( był wyciągany i sprawdzany ).
    Na 100km 10L ropy przy normalnej jeździe. Z rury ani mgiełki dymu a na słuch to praca silnika marzenie. Nie wyświetla żadnych błędów.

    Zdurniałem. Może ktoś miał podobny > cyrk <.

    Będę wdzięczny za jakieś konkretne info.

    0 7
  • #2 11 Wrz 2011 12:56
    jurekk55
    Poziom 35  

    Jakie wartości pokazuje przepływomierz na jałowym biegu,przy 2500, 5000 ?

    2
  • #4 11 Wrz 2011 14:07
    decybel91
    Poziom 39  

    Historia auta? Może jakieś czipy?

    0
  • #5 11 Wrz 2011 16:56
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    elektromechanik napisał:
    Nie wyświetla żadnych błędów.


    Diagnoza była? Podgląd parametrów w czasie jazdy?

    0
  • #6 11 Wrz 2011 20:12
    ftp.kowal
    Poziom 34  

    Koledzy a mam takie małe pytanie nie nudzi wam się pisać w kółko tego samego z tego co widziałem w ostatnim tygodniu były chyba 3 albo 4 tematy odnośnie silnika 1.9 dci i jego słabej mocy.
    Wracając do tematu to tak jak koledzy wyżej napisali błędy nie koniecznie będą. Trzeba wejść w parametry i popatrzeć na wartości takie jakie są i jakie powinny być. Przepływomierz może oszukiwać i będziesz miał podobne zjawisko jak u Ciebie.

    0
  • #7 12 Wrz 2011 16:11
    mar_wro
    Poziom 12  

    A mam pytanie? sprawdzałeś Vacuum przy zaworku TURBO, czy w innym miejscu. Bo ostatnio z tym silnikiem się dłuuugo gryzłem, czyściłem zaworki, podejrzewałem pompę VACUUM , a okazło się że przytkany był wężyk (właściwie trójnik) doprowdzający podciśnienie do zaworka i próżnia była zbyt mała, przez co turbina miała lenia w tyłku i objawy j/w. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie doładowania? Często też EGR bruździ, ale piszesz, że sprawdziłeś...

    0
  • #8 22 Lut 2012 14:09
    elektromechanik
    Poziom 27  

    Sprawa się rozwiązała. Do wymiany była > przepływka <.

    Dziwne tylko że nic nie wykazał komp. Nie pomogła podmiana z takiego samego silnika. Sporo pomogła teoretycznie firmowa ( nowa )ale też nie było to.
    Po wymianie na > dobrą :D nową podrubę < jak ręką odjął. ponad miesiąc - mrozy deszcze itp.- zegarek. :idea:

    A i jeszcze przeciekały 2 wtryskiwacze. wymiana oringów ( bodajże 3 x 1,75mm ) sprawę załatwiła. :D

    Dzięki za zainteresowanie.
    Nie pisałem do tej pory bo chciałem się upewnić że już jest OK.

    1
  Szukaj w 5mln produktów