Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gwarancja producenta a odpowiedzialność sklepu.

wieswas 11 Sep 2011 13:10 1718 0
  • #1
    wieswas
    Level 33  
    Zadaję to pytanie jeszcze przed zakupem tunera tv. Na stronie sklepu wysyłkowego jest informacja , że towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją producenta. W ciągu 10 dni od zakupu można towar reklamować w sklepie i sklep rozpatrzy każdą reklamację w ciągu 5 dni i jeżeli jest uzasadniona pokryje wszelkie koszty związane z przesyłką.
    Natomiast towar posiadający gwarancję producenta należy reklamować bezpośrednio u producenta. Sklep nie pośredniczy i nie zajmuje się tymi sprawami.
    Gdzie będzie można reklamować towar, gdy producent znajduje się na Tajwanie ?
    Czy serwisy Gigabyta w Polsce zajmują się wymianą na nowy (element raczej nienaprawialny, ze względu na miniaturyzację), gdy ktokolwiek prześle im zepsute urządzenie wraz z kartą gwarancyjną, niezależnie od tego gdzie kupił ?
    Jak powinna wyglądać prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna ? Często gwarancją nazywa si e mała karteczka bez żadnych podpisów, dat i pieczątek znajdująca się wewnątrz zafoliowanego opakowania.
    I jeszcze jedno pytanie:
    Reklamacje nie są uwzględniane, gdy rozpieczętowane są nośniki z muzyką, filmami i oprogramowaniem. Jak sprawdzić działanie tunera pod komputerem bez zainstalowania dołączonej płyty sterowników i programów obsługi ?
    Jest to nielogiczne i prawdopodobnie po 10 dniach od daty zakupu wszyscy się już "wypną" na klienta.
    Ale zadaję to pytanie, gdyż chciałbym w chwili zakupu wiedzieć na co mogę liczyć.
    --------
    Aż dziwne, że nikt z czytelników forum nie kupował nic w sklepie internetowym lub nie zastanawiał się co będzie, jak sprzęt zepsuje się w czasie gwarancji.
    W końcu machnąłem ręką na sklep internetowy i kupiłem wprawdzie inny,podobny tuner TV, ale w zwykłym sklepie sieci RTV-euro-AGD. Tam dostałem kwit z kasy poświadczjący 24 miesięczną gwarancję, a sprzęt w ciągu 2 lat gwarancji mogę reklamować w sklepie.
    Nie interesuje mnie ,kto jest producentem, a kto hurtownikiem. To już problem sklepu.