Zadaję to pytanie jeszcze przed zakupem tunera tv. Na stronie sklepu wysyłkowego jest informacja , że towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją producenta. W ciągu 10 dni od zakupu można towar reklamować w sklepie i sklep rozpatrzy każdą reklamację w ciągu 5 dni i jeżeli jest uzasadniona pokryje wszelkie koszty związane z przesyłką.
Natomiast towar posiadający gwarancję producenta należy reklamować bezpośrednio u producenta. Sklep nie pośredniczy i nie zajmuje się tymi sprawami.
Gdzie będzie można reklamować towar, gdy producent znajduje się na Tajwanie ?
Czy serwisy Gigabyta w Polsce zajmują się wymianą na nowy (element raczej nienaprawialny, ze względu na miniaturyzację), gdy ktokolwiek prześle im zepsute urządzenie wraz z kartą gwarancyjną, niezależnie od tego gdzie kupił ?
Jak powinna wyglądać prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna ? Często gwarancją nazywa si e mała karteczka bez żadnych podpisów, dat i pieczątek znajdująca się wewnątrz zafoliowanego opakowania.
I jeszcze jedno pytanie:
Reklamacje nie są uwzględniane, gdy rozpieczętowane są nośniki z muzyką, filmami i oprogramowaniem. Jak sprawdzić działanie tunera pod komputerem bez zainstalowania dołączonej płyty sterowników i programów obsługi ?
Jest to nielogiczne i prawdopodobnie po 10 dniach od daty zakupu wszyscy się już "wypną" na klienta.
Ale zadaję to pytanie, gdyż chciałbym w chwili zakupu wiedzieć na co mogę liczyć.
--------
Aż dziwne, że nikt z czytelników forum nie kupował nic w sklepie internetowym lub nie zastanawiał się co będzie, jak sprzęt zepsuje się w czasie gwarancji.
W końcu machnąłem ręką na sklep internetowy i kupiłem wprawdzie inny,podobny tuner TV, ale w zwykłym sklepie sieci RTV-euro-AGD. Tam dostałem kwit z kasy poświadczjący 24 miesięczną gwarancję, a sprzęt w ciągu 2 lat gwarancji mogę reklamować w sklepie.
Nie interesuje mnie ,kto jest producentem, a kto hurtownikiem. To już problem sklepu.
Natomiast towar posiadający gwarancję producenta należy reklamować bezpośrednio u producenta. Sklep nie pośredniczy i nie zajmuje się tymi sprawami.
Gdzie będzie można reklamować towar, gdy producent znajduje się na Tajwanie ?
Czy serwisy Gigabyta w Polsce zajmują się wymianą na nowy (element raczej nienaprawialny, ze względu na miniaturyzację), gdy ktokolwiek prześle im zepsute urządzenie wraz z kartą gwarancyjną, niezależnie od tego gdzie kupił ?
Jak powinna wyglądać prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna ? Często gwarancją nazywa si e mała karteczka bez żadnych podpisów, dat i pieczątek znajdująca się wewnątrz zafoliowanego opakowania.
I jeszcze jedno pytanie:
Reklamacje nie są uwzględniane, gdy rozpieczętowane są nośniki z muzyką, filmami i oprogramowaniem. Jak sprawdzić działanie tunera pod komputerem bez zainstalowania dołączonej płyty sterowników i programów obsługi ?
Jest to nielogiczne i prawdopodobnie po 10 dniach od daty zakupu wszyscy się już "wypną" na klienta.
Ale zadaję to pytanie, gdyż chciałbym w chwili zakupu wiedzieć na co mogę liczyć.
--------
Aż dziwne, że nikt z czytelników forum nie kupował nic w sklepie internetowym lub nie zastanawiał się co będzie, jak sprzęt zepsuje się w czasie gwarancji.
W końcu machnąłem ręką na sklep internetowy i kupiłem wprawdzie inny,podobny tuner TV, ale w zwykłym sklepie sieci RTV-euro-AGD. Tam dostałem kwit z kasy poświadczjący 24 miesięczną gwarancję, a sprzęt w ciągu 2 lat gwarancji mogę reklamować w sklepie.
Nie interesuje mnie ,kto jest producentem, a kto hurtownikiem. To już problem sklepu.