Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką spawarkę kupić? [tanio]

11 Wrz 2011 16:27 9565 28
  • Poziom 8  
    Witam.
    Ostatnio wpadło mi do głowy żeby nauczyć się spawać.
    Pooglądałem trochę filmików instruktażowych na youtube i stwierdziłem, że dam radę.

Tu moje pytanie.
    Chciałbym kupić jakąś tanią spawarkę, łatwą w obsłudze i żeby nie trzeba było do niej budować elektrowni jądrowej (mały pobór prądu).
    Spawać nią chcę części (głównie z aluminiowe) do modelu zdalnie-sterowanego m.in. taką klatkę bezpieczeństwa http://www.hbzusa.com/hbz-sandrail.php .

Pozdrawiam ;)
  • Poziom 11  
    Witam, do spawania aluminium najlepsza jest spawarka typu TIG.
  • Poziom 8  
    Ok.
    A czy mógłbyś mi podać model jakiejś spawarki która będzie odpowiadać moim kryteriom.
    Najlepiej link do sklepu ;)
  • Poziom 11  
    Niestety, nie znam się na TIG'ach.
    pozdrawiam Filip
  • Poziom 8  
    Ok.
    To czekam na inne wypowiedzi.
    Także pozdrawiam.
  • Poziom 39  
    Do spawania aluminium TIG. Ceny zaczynają się od jakichś 2000 zł za spawarkę, do tego butla z argonem. Wobec tego nie spełnia Twoich założeń. Najtańsze są transformatorowe, elektrodowe. Nieco droższe inwertorowe są lekkie i bardziej uniwersalne.
  • Poziom 8  
    Co myślicie o sprzęcie który nazywa się "bester stb-250", jeden z forumowiczów dał mi ofertę sprzedaży takiej.

Edit:
    Z tego co patrzyłem te spawarki kosztują ok. 2000zł.
    Nie wiem jeszcze jaką cenę poda mi ten Pan ale 2000zł to ooo wiele za dużo.
    Potrzebuję ją do spawania małych rurek aluminiowych i płytek.
    Myślałem o cenie do 300zł.
  • Poziom 35  
    Przepraszam ale koleś wyraźnie napisał '' rurki aluminiowe'' więc tylko tig AC wchodzi do gry ~! Od razu Ar który szybko z butli ubywa :) .
  • Poziom 15  
    Tadek.K napisał: