Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung g2 portable 500 gb - migająca dioda

11 Wrz 2011 20:52 2605 11
  • Poziom 8  
    Witam.
    Posiadam dysk przenośny "Samsung g2 portable 500 gb".
    Podłączając go do komputera dioda na dysku miga i pyka.
    Przystawiałem ucho to słyszę jakby dysk miał opór w wystartowaniu.
    Podłączyłem go do innego komputera i tam chodził poprawnie (mniejszy zasilacz). Inne dyski, podłączając do swojego komputera także działały dobrze.
    Z przodu, gdy podłączyłem dysk pod jednym portem dioda bardzo szybko migała a pod drugim przednim portem w ogóle się nie zapalała...
    Co mam robić?
    Dodam, że kiedyś ten dysk chodził normalnie na moim komputerze.
  • Poziom 8  
    Niestety w sprawach zasilacza jestem zielony jak trawa, ma on bodajze 550-600V, ustawilem jego prace na systemie windows 7 na zachowanie energii.
    Jest dysk czerpie zasilanie z USB jest szansa ze porty nie wyrabiaja z zasilaniem a odlaczenie jakiegos podzespolu pomoze?
  • Poziom 43  
    Fajny masz dysk na 600V ;)

Miałeś podać o co Cię prosiłem!
  • Poziom 8  
    Procesor Amd Athlon 2 x2 250 3MHZ
    Płyta główna ASrock A770DE+
    2,5 giga ramu dd2 2x 1gb , 1x 0,5
    Karta Graficzna : Ati Radeon 4600 series 1gb ddr3
    Karta dźwiękowa : Ati Radeon HDMI Rv 710/730/740
    Dysk fizyczny : MAXTOR 6B200M0 Ata 200gb
    Dysk fizyczny : MAXTOR 380811AS Ata 80gb
    Zasilacz : CODEGEN 500W model 300xx, 230V (napisałem 600V bo pomyliłem się z W, jestem zielony w tych sprawach)
    Coś jeszcze jest potrzebne?
  • Poziom 8  
    Używam go 5 lat i nie zawiódł mnie ani razu, na tym sprzęcie ciągnę wszystkie gry prawie że na maximum
  • Admin grupy komputery
    preston742 napisał:
    Używam go 5 lat i nie zawiódł mnie ani razu
    preston742 napisał:
    Posiadam dysk przenośny "Samsung g2 portable 500 gb".