Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer zakłóca sygnał FM

zioq3k 12 Wrz 2011 22:13 2421 7
  • #1 12 Wrz 2011 22:13
    zioq3k
    Poziom 10  

Witam!

Mam problem z zakłóceniami FM od komputera - jeżeli słucham radia bez włączonego komputera (na tunerze SONY ST-S370) to ok ładnie odbiera itp lecz jak uruchomię komputer radio zaczyna być bardzo mocno zakłócane i ledwo co kolwiek słychać ( normalnie mam czyste mono )

Przy bliskich stacjach tego nie słychać ale stacja którą odbieram nadaje z RTCN ŚREM ( ja jestem z zielonej góry a więc 110 km.. ) na dodatek z mocą 2.5kW.. sygnał nie jest zbyt silny a więc bardzo łatwo go zakłócić..

Parametry Komputera:

Zasilacz: BeQuiet! PurePower 530 wat
    Karta Graficzna : Palit Geforce GTX 460
    Dysk: Samsung 1 TB
    RAM : Kingston HYPERX KHX1600C9AD3B1K2/4G
    System Operacyjny: Windows 7 Home Premium VUP x64
    Płyta Główna : ASUS M4A89GTD PRO

A zakłócenia wyglądają tak:

Uruchamiam komputer - Radio szumi i ledwo co kolwiek słychać.. uruchamia się express gate - nadal szumi, jak zniknie ekran powitalny biosu to na jakieś 3 sekundy sygnał radia znowu wmiare ok ( delikatnie charczący ) a potem szum szum i jescze raz szum aż do wyłączenia komputera

Antena nie jest zbyt dobra (kabelek) od komputera jest jedynie 1,5 metra - w innym miejscu ta stacja nie odbiera..

Jak wiecie jak wyeliminować te zakłócenia to powiedzcie :)

Pzdr

0 7
  • #2 12 Wrz 2011 22:27
    SP5IT
    VIP Zasłużony dla elektroda

Zrobić antenę jak należy albo nie używać komputera. Prościzna :)
    Michał

0
  • #3 12 Wrz 2011 22:30
    kriss51

Antena zewnętrzna na dachu i po kłopocie.

0
  • #4 12 Wrz 2011 22:44
    zioq3k
    Poziom 10