Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan almera n16 1.8 2001r kupno pierscieni tłokowych

14 Wrz 2011 12:50 5238 9
  • Poziom 21  
    Witam.Posiadam almerke jak w temacie przebieg 146000 i przymierzam się do wymiany rozrządu ale że bieże mi olej 0.6l na 200km,a większą częśc silnika będe miał rozebraną to chcę zdjac głowicę oddac do regeneracji,wyjac tłoki i wymienic pierścienie i tu mam pytanie jakiej firmy polecacie słyszałem coś o pierścieniach z łodzi i ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę z tym braniem oleju pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Mam jeszcze prośbę jak by ktoś z kolegów posiadał materiały dotyczące montażu głowicy (momenty i kolejność dokręcania) śrub głowicy oraz panewek korbowodowych to będe wdzięczny
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Witam i dzięki za dane zapewne bedą pomocne uszczelke mam elringa i muszę zobaczyć czy jes tam opis montażu,a cenowo kolega orietuje się ile wychodzi za pierścienie pytam tylko dlatego bo nie chcę zakładać jakiś bubli co za 20000tys padną pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    Ale skąd wiadomo, że pierścienie są zużyte? Olej może ubywać przez prowadnice zaworowe.
  • Poziom 21  
    Witam.Jutro robie pomiar ciśnienia na cylindrach to dokładnie będzie wiadomo,a co do głowicy to po zdjęciu jej idzie do kapitalngo remontu napisze jakie mi pomiary wyszły pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    slajas napisał:
    nie chcę zakładać jakiś bubli co za 20000tys padną pozdrawiam.
    Jeżeli cylindry są już beczkowate, to wymiana pierścieni nie ma sensu na dłuższą metę. Jak będziesz miał zdjętą głowicę, to zrób pomiar cylindrów średnicówką. Pomiar należy przeprowadzić poniżej pierwszego pierścienia, w środku wysokości cylindra i u dołu. Jeżeli wykaże "beczkę", to jak wcześniej pisałem. Będzie na 15-20 tys. km.
  • Poziom 21  
    Witam.Pomiar na sucho 1 cylinder 13,2 cylinder po dłuższym kręceniu 13,3 cylinder 13,4 cylinder 7,po dolaniu oleju 1=16,2=16,3=16,4=13 wszystko już jasne po zdjęciu głowicy znajomy zrobi pomiar cylindrów i będzie wiadomo co robić dalej myślę że temat można zamknąć wiem już wszystko co chciałem wiedzieć dzięki za zainteresowanie tematem pozdrawiam.