Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie na imprezy okolicznościowe do 2500 zł

WalendziakPPL 14 Sep 2011 16:58 2641 11
    WalendziakPPL
    Level 2  
    Witam!
    Dopiero co się zarejestrowałam i jestem tu 'nowy', więc proszę o wyrozumiałość. ;)
    Potrzebuję nagłośnienie na imprezy okolicznościowe (tak do 100 osób). Mam na to 2500 zł. W ogóle się na tym nie znam.

Poczytałem trochę forum jednak nadal nie dużo wiem. Chcę po prostu, żeby to w miarę dobrze grało.
    Z tego co wyczytałem polecacie firmy STX i LDM. Samoróby nie wchodzą w grę. Z prostego powodu nie znam się na tym i nie chcę nic spieprzyć. ;)

Boję się jeszcze o to, że same nadstawki mogą nie wystarczyć i będzie za mało bassu. W tej cenie nie ma za dużo opcji. Co wy byście zrobili na moim miejscu?

Czekam na konkretne i wyrozumiałe odpowiedzi.
    Pozdrawiam! ;)
    Pablo1964
    Moderator
    WalendziakPPL wrote:
    W ogóle się na tym nie znam.

Więc dlaczego podejmujesz się takiego zadania?
    WalendziakPPL
    Level 2  
    Dlatego bo chcę nagłośnić imprezę.
    wolek14
    Level 31  
    Quote:
    Dlatego bo chcę nagłośnić imprezę.

To zleć to komuś kto się zna.
    Luke15
    User under supervision
    Do 2500zł. ciężko będzie coś wybrać. Nadstawki + koniec owszem ale bez basu. Do basu potrzebujesz kolejnej końcówki więc już masz wydatek. Z najtańszych alternatyw to STX PA600 / PA1000 + np. TA1050 lecz do tego będziesz potrzebował wsparcie basami. Pomóc w wyborze możemy, ale jeśli kompletnie nie wiesz o co chodzi, to sprzęt jest zagrożony, i możesz po prostu go uszkodzić.

Może jednak lepszym wyjściem będzie jak kto ktoś zaproponował zlecenie nagłośnienia imprezy komuś doświadczonemu?
    Hefajstos
    Level 35  
    Zadałeś ważne pytanie - co byśmy zrobili. Próbuję sobie przypomnieć co zrobiliśmy z kumplem mają po kilkanaście lat.