Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bora 1,9 zbiornik paliwa - czy poci się przy wlewie?

16 Wrz 2011 21:07 1921 4
  • Poziom 9  
    Może ktoś podpowie , po zatankowaniu do pełna stwierdziłem że poci mi się rura doprowadzająca poliwo do zbiornika w okolicach jej wejścia do zbiornika , a gdy samochód stoi dłużej w jednym miejscu pojawia się na ziemi mała plamka. Czy może to być wynikiem wlania do zbiornika zbyt duże ilości paliwa. A może jest to jakaś nieszczelność układu. Jeśli jest to wina wlania zbyt dużej ilości paliwa to kiedy mogą skończyć się objawy związane z poceniem się rury doprowadzającej paliwo ?
  • Poziom 19  
    Odpowiedź na ostatnie pytanie: ... już wkrótce, gdy temperatura powietrza będzie zbliżona do temperatury tankowanego paliwa. Zjawisko to zauważyłeś w ciepłe, letnie dni?
  • Poziom 21  
    a czuć paliwem?, domyślam się, ze to diesel więc słabo wyczuwalny. nie ma czegoś takiego jak zatankowanie za dużo paliwa, dystrybutor na stacji paliw działa tak, że odcina paliwo właśnie wtedy jak wyczuje, że końcówka jest zanurzona w paliwie. paliwa jest za dużo jak wylewa sie przez korek :)

    miałem kiedyś taka samą sytuację, tankowałem wtedy pół baku:) było to w benzynowym autku więc nie było plamki na ziemi( odparowało) ale za to śmierdziało, zwłaszcza na ostrych zakrętach w prawo :(
  • Poziom 9  
    Przy ostatnim tankowaniu wlewałem na maxa a zabezpieczenie na pistolecie wlewąjacym paliwo nie było przełączone więc jest duże prawdopodobieństwo że wlałem za dużo. Na dodatek pistolet nie był włożony do końca , nie miałem takiej możliwości bo stanołem "z drugiej strony dystrybutora" i musiałem przeciągnąć węża nad bagażnikiem. Mam taką teorie że jakimś sposobem paliwo musiało się dostać do przewodów odpowietrzających, z rysunku zbiornika zauważyłem że łączą się one ze zbiornikiem paliwa w okolicach wejścia do zbiornika rury głównej i to stamtąd może coś przesiąkać. Chodzi oczywiście o diesla , paliwa nie czuć ale w dotyku wygląda na olej napędowy. Czy może tą teorie ktoś potwierdzić ? Dzięki za odpowiedzi.
  • Poziom 9  
    Niestety po kilku miesiacach musze stwierdzic ze problem powrocil. Namierzylem ze problem jest z nieszczelnymi przewodami odpowietrzajacymi zbiornik. Moze ktos poradzi co z tym zrobic. Wydaje mi sie ze nieszczelnosc powstaje gdzies na laczeniach odcinkow przewodow odpowietrzajacych. Co z tym mozna zrobic ? Jak i czym uszczelnic , a moze mozna je jakos wymienic. Podobno laczenia te sa robione na goraco wiec pewnie bedzie problem zeby je bez uszkodzen rozpiac. Moze ktos juz ma z tym doswiadczenie , prosze o pomoc O:-)