Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo FH 13 480 KM 2007r, zapowietrza się na wolnych obrotach

16 Wrz 2011 23:12 4111 5
  • Poziom 31  
    Problem jak w temacie.
    Serwis w Niemczech nie ogarnia tematu.
    W poniedziałek chcą wymieniać pompo-wtryskiwacze choć na chłopski rozum to niby jak powietrze ma dostawać się nimi do magistrali paliwowej?
    Kierowca wspominał coś o ogrzewaniu postojowym, że w dzień awarii nie grzało (zapowietrzyło się). Smok ssący podobno szczelny. Ale czy przypadkiem rurka ssąca od pompki zasilającej nie jest powiązana z wężykiem od zasilania ogrzewania?
    Bo tak sobie pomyślałem, że gdyby było tak jak myślę, to po przez ten oto wężyk ssało by powietrze?
    Dodam, że podstawa filtrów została wymieniona na nową jak i pompka wstępna również.
    Najprostszym rozwiązaniem byłoby wstawić przezroczysty wężyk tuż za smokiem ale niestety nie ma mnie na miejscu a kierowca "murarz".
    Może ktoś coś podpowie?
  • Pomocny post
    Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Sitko w smoku sprawdzone?
    Należy zdemontować smok i wyciągnąć je z wewnętrznej rurki ssącej smoka.
    Jakie ciśnienie na 600 obr. a jakie na 1800 obr.?

    Uszkodzonym wtryskiwaczem może przedostawać się kompresja do magistrali paliwowej. Ale w tym przypadku nie sądzę.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 28  
    RENO-MAX napisał:

    Cytat:
    Witajcie . Ja bym był skłonny przewietrzyć pompowtryski


    A co spodziewałbyś się zobaczyć w czasie tego wietrzenia?
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!!
    dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek

    pozdrowienia
  • Poziom 31  
    tszpak od tego zaczął serwis.Dopiero przedstawienie tematu w Szwecji i instruktarz rozwiązał problem.Niestety nie było mnie na miejscu a kierownik serwisu nie był skłonny dokładnie wyjaśnić co było powodem awarii.
    Dzięki za podpowiedzi.