Witam,
mam problem z Sharanem TDI którego kupiłem parę dni temu 2002 r, 85KW AUY... Przeczytałem wiele na forum... i dalej dupa- brak mocy samego od początku, vag wykazał błąd 17965, wiem że najlepiej zrobić logi ale jak na złość laptop spadł i napier.... Przepływka czysta- chyba nawet nowa, EGR wyczyszczony, zamienialiśmy N75 obok z innym zaworem ( chyba N18 dalej to samo aleeee spieliśmy "na krótko" wężyki obok N75 i wszystko ładnie, pięknie śmiga, moc jest ( więc kierownice w turbo powinny być ok.)- tylko że potem załapał notlauf, następnie wężyki z powrotem do N75 i znów nie ma mocy, kupiłem nowy i dalej to samo... sztanga chodzi płynnie, zaworki i EGR po testach na PPOLSKIM VAG,u- wszystko słychać, przewody sprawdzane pod ciśnieniem-nic nie syczy, jest luz na wirniku od turbo ok 2mm, z tego co pamiętam na Polskim vagu przy porannej jezdzie zauważyłem że EGR na postoju miał 82% a przy jezdzie spadało do 5%, ciśnienie doładowania było niższę o ok. 2000, nie mam już sił... pomóżcie coś bo zastanawiam się czy jutro demontować turbo...
Logi poniżej.
mam problem z Sharanem TDI którego kupiłem parę dni temu 2002 r, 85KW AUY... Przeczytałem wiele na forum... i dalej dupa- brak mocy samego od początku, vag wykazał błąd 17965, wiem że najlepiej zrobić logi ale jak na złość laptop spadł i napier.... Przepływka czysta- chyba nawet nowa, EGR wyczyszczony, zamienialiśmy N75 obok z innym zaworem ( chyba N18 dalej to samo aleeee spieliśmy "na krótko" wężyki obok N75 i wszystko ładnie, pięknie śmiga, moc jest ( więc kierownice w turbo powinny być ok.)- tylko że potem załapał notlauf, następnie wężyki z powrotem do N75 i znów nie ma mocy, kupiłem nowy i dalej to samo... sztanga chodzi płynnie, zaworki i EGR po testach na PPOLSKIM VAG,u- wszystko słychać, przewody sprawdzane pod ciśnieniem-nic nie syczy, jest luz na wirniku od turbo ok 2mm, z tego co pamiętam na Polskim vagu przy porannej jezdzie zauważyłem że EGR na postoju miał 82% a przy jezdzie spadało do 5%, ciśnienie doładowania było niższę o ok. 2000, nie mam już sił... pomóżcie coś bo zastanawiam się czy jutro demontować turbo...

Logi poniżej.