Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b3 1.8 lpg rano gdy zimy gasnie benzyna odpala ladnie .

21 Sep 2011 22:56 5557 7
  • Level 1  
    Witam. mam passata b3 1.8 79KW , zalozony gaz. mam problem z odpalaniem go rano na benzynie , tzn dokladnie jest tak ze z odpaleniem nie ma problemu tylko po puszczeniu go z gazu praktycznie odrazu gasnie , jak podrzymam go na gazie to chodzi.dodam ze gdy jest rozgrzany to trzyma sie ladnie na niskich obrotach bez gazu. gdy przelacze go na gazie to niby trzyma sie na obrotach co prawda strasznie wtedy nie rowno chodzi ale nie gasnie(mowie odnosnie odpalania rano.gdy cieply chodzi ladnie na gazie i benzynie) wymienialem mu nie dawno pompe paliwa (mam od audi b4 2.0 115km )
    do tego przeplywomierz (zalozylem od omegi 2.0(oczywiscie jest on odpowiednio wyregulowany), filtr powietrza, wymienilem równiez świece + kable zaplonowe,
    i nadal nic sie nie zmienilo z odpalaniem go rano . moze wy mi powiecie co to moze jeszcze byc? pozdro czekam na odpowiedzi. i rady:)
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 11  
    Na zimnym silniku zdejmij kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego.Samochód powinien chodzić normalnie.Przypuszczam,że to czujnik temperatury.
  • Level 26  
    iqus91 wrote:
    (zalozylem od omegi 2.0(oczywiscie jest on odpowiednio wyregulowany)

    Załóż seryjny, to będziemy rozmawiać.
  • Moderator of Cars
    A tam seryjny, załóż termiczny to wtedy dopiero będzie to mogło jakoś sensownie na gazie z mieszalnikiem pracować.
    Zagazowane Digifant-y służą do ciągłego naprawiania nie do jazdy. ;)
  • Level 26  
    A wywalić cały układ zasiania benzyną, dać dodatkowy podgrzewacz wody przed reduktorem i można na samym gazie jeździć.
  • Level 2  
    i tu kolego Ociz sie z toba nie zgodze bo mam digifanta i jezdzi bez problemu a te wolne obroty to nie jakas wielka usterka ja na tym silniku przejechalem przez 2 lata 130 tys
  • Moderator of Cars
    gumismu_1 wrote:
    mam digifanta i jezdzi bez problemu

    Na co dzień coś takiego słyszę i przeważnie im gorsze padło tym bardziej je właściciel chwali.
    LPG 1 czy 2 generacji po prostu nie ma prawa poprawnie pracować w połączeniu z klapowym przepływomierzem.
    Dla mnie jak producent samochodu podaje że jego maksymalna prędkość to np 190km/h to ma tyle wyciągać i nic złego nie może się z nim przy tym dziać, wtedy można powiedzieć że jest sprawny.
  • Level 11  
    jesli kolega jeszcze sobie z problemem nie poradził proponuje zaczac od wymontowania komputra z podszybia i polatania sciezki masy od zaworu wolnych obrotow puzniej zmasowanie silnika dodatkowa masa do akumujatora i nastepnie 2 brazowe kabelki z oczkiem przykrecone do okolicy pokrywy zaworowej idace z grodziowej wiazki silnika to masa sterownika oraz elementow wykonawczych jesli to nie pomoze to znaczy ze trazystor sterujacy zaworem wolnych sie skopcil niestety niewiem czym go zastapic do tej pory z tym walcze zostaje szukanie drugiego sterownika przeplywka od omegi moze byc trzeba bylo zaznaczyc wartosc nominalna naciagu sprezyny przyda sie jak zawor zacznie dzialac i zalozyc plytke (potencjometr z orginalu) pozdro