Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kawa jaki ekspres ciśnieniowy polecacie?

22 Sep 2011 00:57 12169 6
  • Level 11  
    Witam
    wiem jest sporo tematów ale coraz więcej nowszego sprzętu jest więc i wybierać jest w czym
    Nie znam się na ekspresach do kawy za to lubię dobrą kawę (z mlekiem) z kawiarni, nie mam pojęcia jak ją przyrządzają. Chcę kupić coś dla siebie i żonki (cappucino, latte).
    Na pewno z młynkiem.
    Do wydania maks. 700-1000 zł. Chcę ekspres w miarę uniwersalny i przede wszystkim dobry.
    Dziękuję wszystkim za dobre rady
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 37  
    Zakładając, że chcesz kupić w normalnym sklepie, jak poszukasz to za ok 1000zł możesz kupić podstawowy model saeco odea. Jest to ekspres w pełni automatyczny, jest młynek, który zmieli kawę ziarnistą, podgrzeje wodę i zaparzy kawę z ładną pianką. Co do kaw mlecznych, jest tam dysza do spieniania mleka, ale mleko musisz spienić sam, w kubeczku i przelać mleczną piankę do filiżanki. Pienienie wymaga małej wprawy ale nie jest specjalnie trudne. Znalezienie czegoś innego w tym przedziale cenowym, jest trudne.
  • Level 11  
    raczej zależało mi na jakimś automacie również z mlekiem
    widzę że będę musiał dorzucić około 500 zł i do tego poszukać coś w używanych by zmieścić się w kwocie 1500 zł i mieć takie urządzenie jakie chcę czyli w pełni automatyczne
  • Level 37  
    Dokładając te 500zł możesz uda się znaleźć coś tego typu jak SIEMENS TK 58001, on już ma ułatwione przygotowywanie pianki do kaw mlecznych.
  • Level 16