Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

podłączenie dekodera hd vectry z telewizorem i nagrywarką dvd panasonic

Ve5n4 22 Wrz 2011 22:37 6408 5
  • #1 22 Wrz 2011 22:37
    Ve5n4
    Poziom 2  

Witam,

mam problem z podłączeniem między sobą następujących urządzeń:
    1. telewizor kineskopowy Sharp 21LF-90C
    2. nagrywarka dvd Panasonic DMR-EH68
    3. dekoder STB HD Vectra-3830CD

jak zainstalować kanały z dekodera w nagrywarce?;
    czy da się jednocześnie nagrywać jeden kanał a oglądać inny?;
    dodam że tv ma 1 scart, tak samo dekoder a nagrywarka 2.

Wszelka pomoc mile widziana:D

ps. jestem dość zielona w temacie więc proszę o dokładne wytłumaczenie:D

0 5
  • Pomocny post
    #2 23 Wrz 2011 00:20
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

Dekoder -> nagrywarka -> telewizor, połączenia kablem EURO.
    W telewizorze włączyć wejście AV, w menu nagrywarki ustawić wejście do którego podłączono dekoder, kanały wybierać w dekoderze.
    W takim podłączeniu można nagrywać to co się ogląda, ewentualnie jeśli jest dostępny sygnał analogowy ( bezpośrednio z gniazdka kablówki) to można podłączyć go bezpośrednio do telewizora i wtedy oglądac analogowe a nagrywać cyfrowe kanały...

0
  • #3 23 Wrz 2011 00:43
    Ve5n4
    Poziom 2  

Mam obecnie połączone tak:
    nagrywarka z tv kablem koncentrycznym i kablem scart;
    nagrywarka do anteny;
    nagrywarka z dekoderem drugim kablem scart;

dodam, że podlączyłam zgodnie z instrukcją nagrywarki

ale coś jest nie tak bo dekoder nie znajduje kanałów w tej konfiguracji.

0
  • Pomocny post
    #4 23 Wrz 2011 08:11
    hojlo1
    Poziom 35  

Poprzednik dobrze napisał.

Dekoder Vectry ma być tak podłączony do sieci kablowej by odbierał te kanały.
    (choćby na samym TV).