Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CORSA C 2003 - Fabryczny centralny i centralny z alarmu

23 Wrz 2011 11:56 7868 13
  • Poziom 15  
    Witam serdecznie. Posiadam samochod Opel Corsa C 2003 rok z fabrycznym centralnym zamkiem bez alarmu. Zepsul mi sie pilot od tego auta i kupilem alarm z mozliwoscia podlaczenia centralnego zamka. Alarm zalozylem, ale chce podlaczyc centralny zamek. Wiadomo, ze przekrecajac kluczykiem w drzwiach reaguja wszystkie zamki wiec musza isc jakies kable sygnalowe z glownego zamka kierowcy do komputera sterujacego tymi zamkami.
    1) Czy jest mozliwosc wpiecia sie przewodami sygnalowymi z mojego alarmu do przewodow sygnalowych tego zamka? Jak tak to prosilbym o schemat, bo nie moge znalezc na necie oraz podpowiedz jakie to kable? Z mojego alarmu sygnalami sterujacymi sa sygnaly masowe. Plus prawidlowo powinien isc na przekazniki bezposrednio, ale w takim ukladzie jest on mi nie potrzebny.

    2) Chce tez podpiac aby po wlaczeniu alarmu sygnalizowal mi zalaczenie i wylaczenie mrugnieciem swiatel. Czy moge wpiac sie do przelacznika kolo kierownicy przez przekaznik z mojego alarmu do kabla ktory zalacza swiatla postojowe? Wiem ktory to kabel. Ale czy nie uszkodze jakiegos urzadzenia sterujacego? Bo swiatla pozycyjne w tym oplu sa sterowane z 2 przekazników. Pozdrawiam
  • Poziom 23  
    A do alarmu nie był dołączony schemat połączeń? 8-O
  • Poziom 15  
    Do alarmu mam schemat i wiem jakie kable co i gdzie, ale corsa ma centralny zamek fabrycznie wbudowany w drzwiach ktory po przekreceniu kluczyka w drzwiach zamyka lub otwiera wszystkie drzwi jednoczesnie. Z tego co patrzylem w przodzie jest uklad centralnego zamykania ktory steruje tymi silownikami w drzwiach, wiec od kierowcy do ukladu sterowania centralnym zamkiem musza isc przewody sygnalowe. Z drzwi od kierowcy wychodzi wiazka kabli i nie wiem wlasnie w ktory kabel sie wpiac i czy moge aby nie zepsuc tego ukladu, a zeby centralny dzialal na pilot od alarmu i kluczyk.
  • Poziom 14  
    kolego może uściślisz bo Corsa B jest do 2000, więc w roczniku czy nawie jest pomyłka?
  • Poziom 15  
    Przepraszam za pomylke. jest to CORSA C 2003. Moj Blad i juz go poprawilem
  • Poziom 14  
    Poniewaz niedawno szukałem o tym dla własnych potrzeb ( córka zanabyła Corsę C również z 2003) to tylko napiszę że co najmniej jeden bardzo dobry opis jest na tym forum, poszukaj pod hasłami Corsa C montaż alarmu albo sterownika centralnego zamka.
  • Poziom 23  
    Należy wziąć próbówkę i po kabelkach sprawdzić które są do otwierania które do zamykania,również przez próbówkę można sprawdzić czy zamek jest sterowany plusem czy minusem.Prostszej metody nie ma.
  • Poziom 15  
    szukam opisu kolorow kabli wychodzacych z drzwi centralnego zamka.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    W linku, który podałem masz wszystko napisane po Polsku.
    Nie musisz znać obcych języków, tłumaczyć itd.
    Wystarczy czytanie ze zrozumieniem.
    CORSA C 2003 - Fabryczny centralny i centralny z alarmu

    Czy w Twojej Corsie działało otwieranie "strefowe" ?
    Jeżeli tak, to należy odpowiednio skonfigurować centralkę alarmu - a nie wszystkie się da .
  • Poziom 15  
    Pilot nie dziala mi od fabrycznego zamka centralnego, ale chyba tak bylo. Z tym ze przekrecajac kluczyk w drzwiach kierowcy otwieraja sie wszystkie zamki. Wiec do ukladu sterujacego pod przednia szyba musza isc sygnaly sterujace z tych drzwi dzeki ktorym uklad otwiera badz zamyka. I jesli ze swojego alarmu z centralnym, wlacze sie sygnalami otwierania badz zamykania drzwi w linie ze sygnalami doprowadzonymi do ukladu sterowania to powinno tez dzialac, bo wydaje mi sie, ze sygnaly te to minusowe. Nie mam schematu wiec ciezko mi powiedziec.
  • Poziom 15  
    Temat rozwiazany dzieki czesci opisu uzytkownika CameR. Wyjasniajac, ze mimo, ze jest to zmake strefowy wystarczylo minusowe sygnaly sterujace centralnym zamkiem z mojego alarmu wlaczyc w przewody o kolorze czerwono-zółty (otwieranie drzwi) oraz czerwono-niebieski (zamykanie) wychodzacych z drzwi kierowcy. W takiej konfiguracji fabryczny zamek w corsie dziala na pilot z alarmu oraz na kluczyk. Temat Zamykam