Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

voyager 2.4i strasznie muli

24 Sep 2011 14:28 3204 5
  • Level 11  
    Witam znów wszystkie tęgie głowy.

    Mam od niedawna Chryslera Voyagera 96r. 2.4i. na pełnym wtrysku bez gazu,skrzynia manual, nie pytał bym was ale wyczerpały mi się już pomysły. Mam mianowicie taki problem:

    Niezależnie od tego czy auto jest zimne czy ciepłe przyśpieszając nagle to znaczy wciskając pedał gazu dość energicznie auto szarpie i nawet kicha do filtra dopiero po przekroczeniu 3,5 tyś obrotów dostaje lekkiego kopa. Można lekko przyśpieszać do tych 3,5 tyś. obrotów ale muszę delikatnie dodawać gazu. Wymieniłem już świece, przewody WN, cewkę WN, przeczyściłem całą przepustnice i uszczelniłem, zmierzyłem ciśnienie paliwa jest ok 3,3 bar. , zmierzyłem czujnik położenia przepustnicy i oczywiście nic nie pomogło.
    Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Moje odczucie jest tak jak by zapłon był przestawiony ale niema go jak tu wyregulować bo steruje tym komputer, próbowałem nawet odkręcić czujnik spalania stukowego ale nie odpinając go, nic to nie zmienia.

    Więc proszę wszystkich o jaką kol wiek podpowiedź.
    z góry dzięki.
  • Level 16  
    Jeszcze ewentualnie przepływomierz, ale to powinno wyjść po podpięciu do kompa.
  • Level 11  
    no tak sprawa by była oczywista ale on nie posiada przepływki.
    ale dzieki za podpowiedź

    Może ktoś opanował manualne przyśpieszenie albo opóźnienie zapłonu w systemach wtryskowych MPI
  • Level 9  
    A sprawdzałeś map sensor?? On też odpowiada za zapłon.. Zdarza się że przekłamują a komp nie wywala błędu
  • Level 11  
    witam,
    tak, zmieniłem ten czujnik nawet na nowy.

    Ale powiem tak, człowiek rodzi się głupi i jeszcze głupszy umiera, ,znalazłem problem.
    Hiiii pisałem że wymieniłem swiece ale durny nie popatrzyłem na przerwę ( była 1,3mm) a ma być 0,8 mm. Sklepałem do wymiaru i ................., aż rwie się do jazdy. Faktycznie stare miały wypalone elektrody i też przerwa jak zmierzyłem była nawet powyżej 1,3mm. Jutro jeszcze kupie 3 elektrodowe, fabrycznie ustawione na 0,78mm.

    Dzieki za wszelaką pomoc.
  • Level 11  
    Mam podobny problem w mooim Voytku 2.0 . Posiadam go od niedawna i mam problem z równomierną jazdą , szarpie i zamula jak cholera . co to może być ??

    Dodano po 23 [minuty]:

    oczywiście jutro sprawdze świece