Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wybrać wzmacniacz stereo?

bonieklbn 24 Wrz 2011 21:01 8164 10
  • #1 24 Wrz 2011 21:01
    bonieklbn
    Poziom 7  

Witam!
    Zamierzam zakupić wzmacniacz stereo oraz kolumny. W temacie jestem kompletnym laikiem dlatego zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc. Jeżeli chodzi o kolumny to moją uwagę przykuły Tonsil Maestro II 180. Z tego co udało mi się wyczytać na forum są to dość uniwersalne kolumny a i ich cena w stosunku do jakości jest w porządku. Oczywiście jestem otwarty na sugestie co do kolumn i chętnie zapoznam się z Waszym zdaniem na ich temat. Jaki wzmacniacz byłby odpowiedni to tych kolumn? Marka, model? Stawiam na używany ze względu na dość skromne możliwości finansowe. Wzmacniacz + kolumny - max 2000 zł. Bardzo bym się cieszył gdyby było to 1500 zł. Pokój ma około 15-16 m/2 powierzchni. Może macie pomysły na jakiś inny zestaw w tym przedziale cenowym?
    Chętnie zapoznam się z opiniami i z góry dziękuję za odpowiedzi.

0 10
  • Pomocny post
    #2 24 Wrz 2011 21:26
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Do Maestro proponuję Ci Yamahę a-720, Denona pma-720a.
    Problemem może być pomieszczenie. W piętnastu metrach Maestro mogą mieć problem z basem.

0
  • #3 24 Wrz 2011 21:44
    bonieklbn
    Poziom 7  

Na czym ów problem miałby polegać? Polecasz inne kolumny? Znalazłem oferty na wzmacniacze o których wspomniałeś - Denon 460 zł, Yamaha 530 zł. Czy to dobre ceny? Jak wspomniałem wcześniej jestem kompletnym laikiem i dopiero zaczynam swoją przygodę z audio :)

0
  • Pomocny post
    #4 24 Wrz 2011 22:00
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Około 500zł to normalne ceny za te wzmacniacze.
    W małym pomieszczeniu zawsze jest problem z basem. Ze względu na długość fali o niskiej częstotliwości. Będziesz musiał próbować różnego ustawienia kolumn.

bonieklbn napisał:
    Polecasz inne kolumny?