Witam.
Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy.
Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX.
Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam.
Na początek wywaliłem stary sterownik radiowy. Następnie przerwałem dwa przewody sterujące (zielony/niebieski) zamknij/otwórz idące od centralki FOX cz do siłownika master (reszta przewodów od siłownika została nie ruszona). Do siłownika podłączyłem przewody sterujące nowego sterownika (biały i biało-czarny) reszta przewodów wg schematu czyli pomarańczowe do masy a żółte do + wg schematu "sterowanie siłownikiem". Zrobiłem tak dla tego, bo nie miałem rezystora 180 omów, by wpiąć się w przewód idący od wkładki zamka, wg schematu "sterowanie minusem".
Byłem przygotowany na to, że obsługa centralnego z kluczyka nie będzie działać a tu niespodzianka wszystko ładnie śmiga.
W związku z tym mam pytanie czy takie podłączenie niczemu nie szkodzi czy może lepiej zakupić rezystor i zrobić to wg schematu " sterowanie minusem".
A przy okazji gdzie w ww aucie wpiąć się ze sterowaniem kierunkowskazów.
Pozdrawiam Tomek.
Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy.
Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX.
Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam.
Na początek wywaliłem stary sterownik radiowy. Następnie przerwałem dwa przewody sterujące (zielony/niebieski) zamknij/otwórz idące od centralki FOX cz do siłownika master (reszta przewodów od siłownika została nie ruszona). Do siłownika podłączyłem przewody sterujące nowego sterownika (biały i biało-czarny) reszta przewodów wg schematu czyli pomarańczowe do masy a żółte do + wg schematu "sterowanie siłownikiem". Zrobiłem tak dla tego, bo nie miałem rezystora 180 omów, by wpiąć się w przewód idący od wkładki zamka, wg schematu "sterowanie minusem".
Byłem przygotowany na to, że obsługa centralnego z kluczyka nie będzie działać a tu niespodzianka wszystko ładnie śmiga.
W związku z tym mam pytanie czy takie podłączenie niczemu nie szkodzi czy może lepiej zakupić rezystor i zrobić to wg schematu " sterowanie minusem".
A przy okazji gdzie w ww aucie wpiąć się ze sterowaniem kierunkowskazów.
Pozdrawiam Tomek.