Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kino domowe co wybrać w cenie około 2 000 zł

n3kro 25 Sep 2011 18:17 8341 30
phoenixcontact
    n3kro
    Level 12  
    Witam

Planuje zakup kina domowego do dość dużego salonu (około 30 m^2). Muszę przyznać, że w temacie sprzętu audio jestem kompletnym laikiem z tego względu trudno mi nawet sprecyzować wymagania dotyczące specyfikacji technicznej sprzętu :<. Mam za to kilka wymogów czysto praktycznych:

- Zestaw ma współpracować z konsolą PS3, która będzie pełniła rolę odtwarzacza oraz Samsungiem PS50 C530. Wszystko musi być ze sobą kompatybilne. !
    - Kino będzie wykorzystywane przede wszystkim do odtwarzania filmów dlatego interesuje mnie zestaw 5.1, jednak chciałbym, aby zestaw nadawał się również do odtwarzania muzyki w stereo. W związku z powyższym przednie kolumny oraz aplituner muszą przysłowiowo dawać radę grając w 2.0
    - Ze względu na to, że nie mam możliwości przeciągnięcia kabli audio po/pod podłogą zależy mi na tym, aby tylne głośniki można było podłączyć bezprzewodowo. Z przebiegu dyskuji wniosku, że rozwiązanie jest to raczej niemożliwoe dlatego w tym miejscu prosiłbym o rady/jakieś sprawdzone "patenty" na poprowadzenie kabli tak aby nie rzucały się w oczy.
    - Nie wykluczam sprzętu używanego
    - Wszystkie elementu muszą być w kolorze venge lub czarnym;)

Na tą chwilę rozważam zakup:
    - zestawu 5.1 Tonsil Focus
    - lub stereo Tonsil Maestro 2 lub S (Czy te modele zasadniczo się czymś różnią?) - w tym przypadku zestaw rozbudował bym z czasem
    Kolumny miałby grać z amplitunerem denom 2308 (lub innym w zaproponowanym w podobnej cenie, ze względu na PS3 Aplituner musi posiadać HDMI)

Pozdrawiam i z góry dziękuje za rady

Dodam tylko w kwestii ceny. Oczywiście chciałbym wydać jak najmniej jednak jeżeli będzie to niezbędne, aby zestaw spełniał powyższe warunki będę mógł dołożyć parę złotych.
  • phoenixcontact