W listwie padła cewka, więc wiadomo - albo wymiana cewek za ~300pln i brak pewności na kondycję zaworków, które już swoje przeżyły, albo nowa za ponad 500. W związku z tym zastanawiam się nad jakimś tańszym rozwiązaniem. Auto to 100-konny Passat B5, Instalacja KME Diego (starszy, nie G3). Wychodzi 25KM/cylinder, nie jest to chyba wyżyłowany silnik. Nie wiem jakie rezystancje cewek toleruje sterownik.
Co sądzicie o Magic Jetach? Można je dostać za ok ~200zł z przesyłką. A może matrix HD344? Klon matriksa - Taurus? OMVL Fast Reg? Nie słyszałem o tych ostatnich wcześniej.
Mam interfejs i czujnik kalibracyjny, więc nie chodzi mi o "co wstawić żeby działało bez grzebania" tylko co wstawić żeby współpracowało z resztą i nie zepsuło się po klilku tysiącach km
Co sądzicie o Magic Jetach? Można je dostać za ok ~200zł z przesyłką. A może matrix HD344? Klon matriksa - Taurus? OMVL Fast Reg? Nie słyszałem o tych ostatnich wcześniej.
Mam interfejs i czujnik kalibracyjny, więc nie chodzi mi o "co wstawić żeby działało bez grzebania" tylko co wstawić żeby współpracowało z resztą i nie zepsuło się po klilku tysiącach km
