Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budżet 3000zł Chęć kupna LCD lub LED. Co wybrać?

navigator3 27 Wrz 2011 15:40 2130 7
  • #1 27 Wrz 2011 15:40
    navigator3
    Poziom 8  

Witam.

Piszę tu bo nie znam się dobrze na nowinkach związanych z TV. Mam nadzieję że mi pomożecie.

Tak jak w temacie.
    Mam budżet 3000zł i chcę kupić TV w miarę duży

1. Pierwsze pytanie

LED czy LCD?

2. Drugie pytanie

A raczej prośba o konkretne namiary na allegro na sprzęt który byście zakupili za te pieniądze.

Dobrze by było gdyby miał funkcję korzystania z internetu.

Dziękuję z góry za podpowiedzi i pozdrawiam!

0 7
  • #2 27 Wrz 2011 19:03
    Vorthess
    Poziom 10  

1: LED to też LCD :)
    2: LED > LCD. Cena większa, jednak pobór prądu mniejszy, rozmiar mniejszy, waga mniejsza, do tego dużo lepsze kontrasty oraz da się go komfortowo oglądać w jasnych pomieszczeniach. Wady: podkreśla wady i zalety obrazu. Oglądając filmy w full HD jest super, jednak oglądając słaby analogowy sygnał będzie tragedia. Druga wada, słabe LEDy zniekształcają obraz przy krawędziach
    3: Ja bym brał plazmę... Taniej, do tego duże - od 42 cali, przez 46, 52, 55, 60, 68 nawet i większe. Do tego zerowy czas reakcji, dużo lepsze barwy, 600Hz i masa innych zalet. LEDy mają przekolorowane barwy, są sztuczne. Świetna Plazma
    4: Dzisiaj większość TV z internetu korzysta, jednak trzeba oddać Samsungowi prawo do najbardziej multimedialnych telewizorów - odsyłam do poczytania o Smart TV. Jednak z tego co wiem nowe Panasonici i Sony też już mają otwarte przeglądarki i pare innych ficzerów.