Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter 4t po raz kolejny starte pierścienie

kuabab 27 Wrz 2011 19:50 4547 7
  • #1 27 Wrz 2011 19:50
    kuabab
    Poziom 8  

    Witam jakiś czas temu zauważyłem że spaliny z mojego 4-suwa nie tylko wydostają się rura wydechową a także w większej ilości wężykiem od klapki rozrządu.
    Po rozebraniu skutera okazało się że pierścienie są tak starte że nic prawie na nich nie pozostało. Wymieniłem je aczkolwiek nie wnikałem dlaczego się starły wyczyściłem gąbkę od filtra powietrza i jeździłem dalej. Dzisiaj znów zauważyłem że to objawy które wyżej wypisałem powróciły. Więc oczywiste dla mnie to że pierścienie są znowu starte. I moje pytanie jest następujące czy wiecie czym może być to spowodowane? dodam tylko że wymieniałem pierścienie już dwa razy wiec może źle je założyłem. może olej zły? może.... proszę o pomoc bo nie wiem czy zamawiać nowe części. Przy okazji co myślicie o czymś takim "Cylinder CUGA PERFORMANCE pojemność 65 cm3 do skuterów 4T."

  • #2 27 Wrz 2011 20:23
    ferkoz
    Poziom 2  

    Obejrzyj powierzchnie cylindra i zobacz czynie ma wżerów i za dużego rantu, być może zużyty jest tez cylinder lub któryś pierścionek pękł.

  • #3 27 Wrz 2011 20:27
    helena33
    Poziom 27  

    Kolego a może miałes za mało oleju i ci sie przytarł tłok z cylindrem, a pierscienie sie niszcza przez to co zostawił tłok na cylindrze.

  • #4 27 Wrz 2011 20:36
    kuabab
    Poziom 8  

    Oleju zawsze dosyć, nawet minimalnie za dużo, a cylinder jest ok. Mechanik sprawdzał i mówił że jest ok.
    Możecie mi napisać jakiej kolejności je włożyć, srebrny na dół czy czarny?

  • #5 28 Wrz 2011 18:00
    mulek
    Poziom 26  

    Pierwszy srebrny, czarny ma być w środku.

  • #6 30 Wrz 2011 16:41
    pepel88
    Poziom 10  

    jeśli będziesz zmieniał cylinder to na ten 65ccm.
    i lżejsze rolki...
    a a napewno zabrakło oleju skoro sie pierścienie przytarły...
    wydawało sie tobie że masz a tam było za mało...
    z niczego sie nie przycierają...
    i niech mechanik wymodeluje tobie kolanko z większą średnicą a zwiększy to odprowadzanie spalin z cylindra...

  • #7 06 Paź 2011 09:53
    zylax4
    Poziom 16  

    Ciekawe czy pompa oleju nie jest uszkodzona. Dla przypomnienia zamki pierścieni powinny być ustawione ok co 120 stopni od siebie.

  • #8 06 Paź 2011 10:17
    kidu22
    Poziom 35  

    zylax4 napisał:
    Ciekawe czy pompa oleju nie jest uszkodzona


    To akurat łatwo sprawdzić nie zakładając osłony rozrządu.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME