Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Scenic 2,0 benzyna 8v 1996 rok zasilania na module silnika

ostry4444 28 Sep 2011 21:18 5877 13
Texa Poland
  • #1
    ostry4444
    Level 15  
    Samochód przestał odpalać mam moduł SIEMENSa S103717213 HOM7700868304 7700865825, mam pytanie o zasilania mam stałe zasilanie na 32n, po kluczyku 24n jakie powinny być??? Na schemacie powinny być (wydaje mi się że jeszcze) na 52n a na 48n masa (brak mam masy na 48n) przekaźnik nie strzela, pompa paliwa nie działa , sztucznie podałem masę na 48n i w tedy przekaźnik strzeli lecz pompa nie działa.
    Immobilaizer gaśnie prawidłowo, lecz na 35n brak zasilania (immo)
    Proszę o pomoc. moduł ma lekkie pęknięcia na spodzie (guma).
  • Texa Poland
  • #2
    jarewa
    Level 31  
    Masy tylko na 2 i 3. A 48 to masa włączająca przekaźnik plusa 52 wtryskiwaczy pompkę paliwa i grzania czujnika tlenu. Plus przed zapłonem 32 i plus po zapłonie 24.

    A to wszystko niedziałający przekaźnik może być winą złego działania immo.
    Jak przekaźnik załącza i pompka nie działa jest bezpiecznik na tym obwodzie.


    Morze to będzie bardziej czytelne dla Ciebie.
    Renault Scenic 2,0 benzyna 8v 1996 rok zasilania na module silnika
  • Texa Poland
  • #3
    ostry4444
    Level 15  
    Bezpiecznik jest sprawny lecz po podaniu na pięcia zapłonu powinna pojawić się masa na 48n czy tak???
  • Helpful post
    #4
    jarewa
    Level 31  
    Tak, o ile nie blokuje go immo.
  • #5
    ostry4444
    Level 15  
    W jaki sposób dioda gaśnie, czy jest jakieś napięcia na module 35n gdy jest zablokowany, jak odblokować immo
  • #6
    jarewa
    Level 31  
    35 to sygnał cyfrowy wiec go nie sprawdzisz. Miedzy cewką immo a ecu jest jeszcze moduł immo.

    Podpięcie pod komputer pokażę co mu nie gra. Inaczej będziesz szukał po omacku.
  • #7
    ostry4444
    Level 15  
    Tyle co pamiętam z czytywałem TEXA błąd pętli ale nie pamiętam dokładnie jutro przywiozę z pracy to z czytam jeszcze raz lecz jest jakiś program żeby z czytać interfejsem od opla albo VW
  • #8
    danek23
    Level 18  
    Reno to najlepiej clip. Podejrzenie parametrów wyjaśni wszystko. Nie do końca jeśli dioda immo gaśnie oznacza, że z immo wszystko ok. Miałem identyko przypadek z takim samym autkiem jak Twoje. Ostatecznie pomogło wyczyszczenie ECU i podłączenie emulatora immo.
  • #9
    ostry4444
    Level 15  
    Podpowiesz mi jak z czytać moduł silnika galleto go nie bierze, żebym mógł to bym wywalił scalak i wellonem z czytał więc jest jakaś możliwość
  • #10
    ostry4444
    Level 15  
    Rozebrałem cały moduł z bezpiecznikami i UCH, czy ktoś podpowie gdzie jest przekaźnik immo, błąd w immo to brak zasilania na pętli immo
  • #11
    danek23
    Level 18  
    Ja do czyszczenia tych sterowników urzywam takiego klikacza hehe. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć Ci jak się to nazywa. Są dostępne na allegro. Urzywam i jak narazie nie zawodzi. Robi nawet starsze stery od lagun I (gumiaki). Potem odcięcie lini kodowej. Niektóre stry w tym Twój wymagają dołożenia emulatorka. Immo renówki powiązane z centralnym zamkiem to porażka dlatego proponuję go poprostu wyeliminować raz na zawsze.
  • #12
    ostry4444
    Level 15  
    Kupiłem urządzenie moduł czysty lecz problem nadal ten sam:
    po podłączeniu texy błędy wykasowałem, na pin 52 brak napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem (napięcie tylko na zapłonie)
  • #13
    danek23
    Level 18  
    A po wyczyszczeniu opinałeś linię code do immo w sterowniku?
  • #14
    ostry4444
    Level 15  
    nie, i teraz trzeba jeszcze raz klepać moduł