Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektronarzedzia, kosiarka akumulatorowa Bosch

danek16 29 Sep 2011 15:20 5006 3
  • #1
    danek16
    Level 15  
    Witam

    Ostatnio kupiłem kosiarkę akumulatorową Bosch Rotak 34. Jest ona zasilana akumulatorem 36 V, którego nie posiadam. Chciałbym ją podłączyć z zewnętrznego akumulatora. W miejscu podłączenia akumulatora, jest napisane +, -. Po podłączeniu zasilania, nic się nie dzieje.

    Moje pytanie: czy 3 przewód i wyjście z akumulatora jest w jakiś sposób wykorzystane?

    Czy ktoś w warszawie, mógłby użyczyć mi na chwilę takiego akumulatora, w celu sprawdzenia kosiarki? O ile będę wiedział że jest sprawna, to dokupię oryginalny akumulator. Takie same są w młotowiertarkach i innym sprzęcie Boscha
    Z góry dzięki.
  • #2
    marek 1871
    Level 15  
    Cześć, podjedź sobie na Szyszkową w Warszawie. Tam jest centralny serwis Bosch. Wiem, że prowadzą tam też szkolenia. Powinni Ci bez problemu użyczyć na chwilę akumulatora jak podjedziesz z kosiarką.
  • #3
    martinus83
    Level 11  
    Odświeżam temat, też mam tą samą kosiarkę i też bez akumulatora. Chciałem podłączyć na bateriach zewnętrznych, ale napotkałem na problem jak kolega wyżej. Po podłączeniu słyszę ciche pyknięcie ale to przekaźnik i nic się dalej nie dzieje.
    https://obrazki.elektroda.pl/3721353100_1497820877_thumb.jpg

    Elektronarzedzia, kosiarka akumulatorowa Bosch

    Co do baterii, połaczyłem 3 baterie 12V szeregowo (2 baterie 12V 7,2Ah i 1 bateria 12V 2,3Ah).
    Wyjołem cały układ z silnikiem który wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/4915604700_1497821645_thumb.jpg

    Elektronarzedzia, kosiarka akumulatorowa Bosch

    Oczywiście przewody cienkie czerwony i czarny zwarłem (przewody które idą do włacznika).
    Na końcu bezpośrednio podłączyłem się do silnika czyli do czarnego przewody dołączyłem (-) z akumulatorów a (+) raz do zielonego potem do żółtego efekt ten sam , zaopserwowałem drgnięcie śmigłem ale to koniec, jakby było mało mocy?
    Dlaczego od złącza (gdzie się wkłada orginalną baterie) aż do silnika biegną 3 przewody?

    Pomóżcie bo juz nie mam pomysłów.
  • #4
    retrofood
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Przeczytaj post #2.