Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada na laptopie router zxv10 w300

edycik1 29 Wrz 2011 17:33 4372 14
  • #1 29 Wrz 2011 17:33
    edycik1
    Poziom 2  

witam, mam internet na stacjonarnym komputerze, neostrada i router jw, chciałabym internet używać na laptopie, czy mogę to zrobić równocześnie, jeśli tak to jak?
    jestem kompletnym laikiem, na laptopie pojawiają mi się 4 sieci widoczne, wiem która jest moja, ale jak mnie pyta o klucz i wpisuje ten z tpsy to i tak nie łączy
    proszę o pomoc

Dodano po 9 [minuty]:

pojawia się komunikat niezgodność kluczy zabezpieczeń sieciowych

0 14
  • #3 29 Wrz 2011 19:40
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

Czy tpsa daje klucze do sieci wifi? Prawdopodobnie wpisujesz login lub hasło potrzebne do konfiguracji połączenia internetowego ADSL. Musisz wejść w konfigurację routera (przeglądarka) i odpowiednio skonfigurować dostęp przez wifi.
    Link

0
  • #4 29 Wrz 2011 20:51
    krzych66
    Poziom 27  

Naklejka pod modemem jest ssid i wlan security.

0
  • #5 29 Wrz 2011 20:52
    klopik24
    Poziom 21  

Klucz, czyli hasło do wifi jest na naklejce routera zxv10 w300, jest to pomysł producenta, sieć jest zabezpieczona kluczem wpa.

0
  • #6 30 Wrz 2011 20:31
    edycik1
    Poziom 2  

dzieki problem juz rozwiazany, ale pojawił się kolejny gubienie zasięgu przy zejściu piętro niżej, czy da coś dodatkowa antena czy lepiej nowy router, a jeśli tak to jaki, dom jest dwupiętrowy, miedzy pierwszym a drugim strop ma ok 40-50 cm, router stoi na drugim piętrze

0
  • #7 30 Wrz 2011 21:50
    jimasek

Kup sobie access pointa np. TP-Link WA500g podciąg kabel (skrętka) z głównego routera i zainstaluj go na innym poziomie (piętrze).

0
  • #8 30 Wrz 2011 22:04
    klopik24
    Poziom 21