Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Ducato 2.0 JTD, gaśnie podczas jazdy, P0191

lukash3 01 Oct 2011 12:53 10927 7
  • #1
    lukash3
    Level 16  
    Witam, jak w temacie. Podczas jazdy, jak autko już jest rozgrzane samochód gaśnie. Błąd jaki wyświetla to P0191. Regulator na pompie był zamieniany, ale to nic nie pomogło. Przejechałem się autkiem, i zrobiłem logi parametrów: Fuel pressure, Desired Fuel pressure, Fuel pressure regulator oraz Fuel pressure signal. Logi w załączniku.

    Będę jeszcze sprawdzał wtryski metodą przelewową, a jak nie to już chyba zostanie pompa, ew. jakieś kable (ale wtedy chyba pokazało by błąd - mam rację?)
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Właśnie pokazało błąd. Wiązki bym nie wykluczał i na wszelki wypadek prześwietlił. Jakość okablowania w tym aucie jest znana.
  • #3
    emeryt2
    Level 42  
    Rail pressure sensor. Nie na pompie ale na listwie!

    Hokus pokus , załącznik z logami upadł z boku!
    Co za złośliwy trol , teraz się wyświetlił.
  • #4
    lukash3
    Level 16  
    @emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
  • #5
    emeryt2
    Level 42  
    Masz racje , mogą to być też te przypadki o których piszesz , ale pisałem to bez oglądania załącznika / wyświetlił się później/.
  • #6
    lukash3
    Level 16  
    Przy okazji załącznika - czy ta różnica między pożądanym a zmierzonym ciśnieniem jest normą?
  • #7
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ewidentnie coś dzieje się fizycznie z ciśnieniem. Wtryski bym zbadał na przelew.
  • #8
    lukash3
    Level 16  
    Zrobiłem próbę przelewową (z powodu soboty strzykawki śmiesznie małe - 10tki) i o to wnioski: 3 wtryski za te kilkadziesiąt sekund oddały po około 1ml, kiedy czwarty (licząc od rozrządu) napełnił strzykawkę do pełna.

    Teraz pytanie, wtrysk wymienię, może uda mi się na próbę załatwić ze szrotu jakiś. Teraz pytanie jak z ich kodowaniem - zrobię to FES? Z tego co wiem 2.0JTD = 2.0HDI. Czy wtryski mają uproszczony podział - na klasy, czy kodowanie w systemie szesnastkowym?