Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka Canon IR 3100 zwraca błąd E000067-0110

01 Paź 2011 20:08 1566 5
  • Poziom 2  
    Drodzy fachowcy.
    Na wstępie zaznaczę, że nie jestem serwisantem a grafikiem co to się wziął sam za naprawianie maszyny... ale chcę się trochę nauczyć...

Ściągnąłem wykaz kodów błędów i nie ma tam takiego... tematy poboczne nic mi nie mówią.
    1.Pytanie jest takie co może być przyczyną tego błędu. Wygooglałem gdzieś, ze to może być sprawa zużytego bębna.
    2. Drugie pytanie to jak się wchodzi w tryb serwisowy.
    3. Jak sprawdzić przebieg bębna?
    4. Czy wymiana bębna wiąże się z jego wykręceniem wyjęciem starego i wsadzeniem nowego. Czy też trzeba coś konfigurować, resetować etc.
    5. Jak ktoś posiada manual serwisowy PL to będę wdzięczny.
  • Poziom 23  
    Ogólnie gdyby to był kod zużytego bębna, to byś to widział na kartce, a chyba tak nei jest skoro nie piszesz...
  • Poziom 28  
    nie ma serwisówki PL. obstawiam winę bębna. ale proponuję do tej maszynki wezwać serwis. Są to specyficzne maszynki i nie jednemu sporo krwi napsuły.

pozdr.
  • Poziom 2  
    Kupiłem bęben wiec jak przyjdzie kurierem to postaram się go włożyć. tylko napiszcie proszę czy trzeba coś konfigurować dodatkowo i jak wejść w tryb serwisowy i sprawdzić zużycie bębna.

Poza tym problem pojawił się jak machnąłem 3600 stron w kolorze na tym.
    wcześniej często brudziła kartki na różne kolory. średnio musiałem wywalać 10% wydruków.

Maszynę kupiłem z odzysku za 4 tys. jakieś 2 lata temu, od firmy, która twierdziła że jest super ... ale później ciągle brudziła i zacinała kartki

Dodam jeszcze że wyczyściłem ją w środku, również czujnik przy bębnie. oczyściłem wałek bębna ... problem nie ustał.

Serwisówka ANG też moze być ...
  • Poziom 11  
    Serwisówka jest tylko ANG i PC również po ANG a właściwie ENG.