Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 2 - Warto kupić? Na co zwrócić uwagę przy kupnie?

ramhell 02 Paź 2011 00:36 14236 32
  • Pomocny post
    #2 02 Paź 2011 01:25
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #3 02 Paź 2011 06:18
    chojinka
    Poziom 27  

w tej cenie lepiej samemu sobie coś sprowadzić i mieć pewność co stanu licznika, chociaż jak trafisz na turasa to licz sie z tym że to auto niespodzianka w niskiej cenie...

0
  • #4 02 Paź 2011 10:41
    ramhell
    Poziom 8  

Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy, dobrze wiedzieć co nieco :)

Na oko, ile to mogło by razem wyjść ?
    A gościu to polak.

0
  • Pomocny post
    #5 02 Paź 2011 14:31
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 02 Paź 2011 14:52
    ramhell
    Poziom 8  

Nie wiedziałem jak się za to zabrać więc taka padła ma tutaj wypowiedź :)

0
  • Pomocny post
    #7 02 Paź 2011 22:40
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

ramhell napisał:
    Witajcie, co sądzicie o tej aukcji ? Chciałbym w przyszłości zakupić takie auto. Jakie są wady i zalety takiego auta i jak myślicie dlaczego jest w tej dosyć niskiej cenie

http://moto.allegro.pl/opel-astra-ii-1-8-16v-klima-tc-auto-z-niemiec-i1831721552.html

To jest taka niska cena? Wyjdzie co najmniej ze 12 tys za 12 letnie auto z pseudo optycznym tuningiem i źle dobranymi felgami...

Moze nie do konca na temat, ale ja bym brał ( jeśli ma byc 3-drzwiówka/coupe i w benzynie) takie auto:( to tylko przykład) 406 coupe
    http://otomoto.pl/peugeot-406-coupe-cupe-2-0-16v-C20858869.html

- tańsze w zakupie
    -2 lata młodsze,
    -o klase wyższe ( lepsza trakcja wyciszenie, itd)
    - o klase ładniejsze( sprawa gustu)
    -z mocniejszym silnikiem ( wyzsza kultura pracy niz "grzecho-tec" opla) z zachowaniem tego samego poziomu spalania i kosztów utrzymania.

0
  • #8 03 Paź 2011 00:04
    ramhell