Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Atu Plus GSI nie odpala

03 Paź 2011 20:23 4066 4
  • Poziom 10  
    Witam.Ojciec kupił sobie poloneza tak jak w temacie rocznik 1999 na wielopunkcie.
    No i po pewnym czasie użytkowania przestał chodzić. Po dochodzeniach doszedłem do wniosku że przekaźnik od pompy paliwa nie dostaje zasilania i wtryski również. Przeczytałem książkę od samochodu i tam było napisane , że jeżeli lampka immobilajzera miga z częstotliwością 0,5 Hz to jest to błąd komunikacji modułu ECM z modułem ECU no i tak właśnie ona miga.Teraz sedno co to za moduły jak je znaleźć i czy ktoś posłuży radą i schematem od samochodu .Elektrycy co znani są z fachowości nie posiadają już sprzętu do tego samochodu.
    Serdecznie dziękuję za wszelaką pomoc.
  • Poziom 18  
    Sterownik silnika ECM znajduje się pod siedzeniem pasażera. Sterownik immobilajzera jest pod deską rozdzielczą mniej więcej na wysokości stacyjki po prawej stronie kierownicy (male plastikowe pudeleczko z napisem 'daewoo-FSO megamos').

    Z tego co piszesz to masz książkę Morawskiego "Naprawa eksploatacja Polonez" tam jest schemat blokowy jak postępować w przypadku awarii immobilajzera.
    Sam będziesz w stanie posprawdzać połączenia sterownik silnika - sterownik immo, pętla przy stacyjce ze sterownikiem immo, zasilania, masy itd. To mozesz zrobić sam i od tego można by zacząć. Jeśli chodzi o schematy to chyba jedynie książka Morawskiego.

    Cytat:
    Elektrycy co znani są z fachowości nie posiadają już sprzętu do tego samochodu.


    Jeśli Ci chodzi o diagnostykę to można ją zrobić kabelkiem z trzema rezystorami i programem Dosowym. Schemat tego i program jest do sciagniecia nawet chyba na elektrodzie wraz opisem błędów. Sterownik immo chyba i tak nie ma diagnozy innej niz miganie diody na liczniku.
  • Poziom 27  
    A czy sprawdziłeś wyłącznik uderzeniowy?
  • Poziom 10  
    Po pierwsze dzięki za odpowiedź .
    A więc tak wyłącznik bezwładnościowy nie jest to bo sprawdziłem no i kontrolka immo mówi co innego. Sprawdziłem połączenia na kabelkach między cewką na stacyjce a sterownikiem immobilizera i było ok .Następnie sprawdziłem połączenie 2 kabelków (bo tyle szło najprawdopodobniej do ECM) sterownika immo z komputerem i też było przejście. Nie mogłem się dopatrzyć gdzie idzie reszta przewodów od sterownika immobilizera.Gdzie znajduje się opisany w książce moduł ECU?
  • Poziom 1  
    Witam, mam problem trochę inny. mam poloneza atu plusa 1.6gsi b+g, cały problem tkwi w tym, że na benzynie nie chodzi, przy włączaniu zapłonu w ogóle nie słychać, by pompka podawała paliwo. z tego co mi wiadomo to jest ona nowa, wszystko było jeszcze ok dwóch miesięcy temu z nim ok..... ktoś pomoże???