Witam,
Założyłem instalację na Stagu 300 ISA 2 6 cyl. Reduktor KME wtryski Valtek.
Mam ciekawy problem - instalacja działa prawidłowo ale zdarza się dziwna przypadłość po dłuższym postoju. Mianowicie aby zaczął działać automat b/g muszę wymusić start w trybie awaryjnym.
Opis w punktach:
-gasze
-odapalam w awaryjnym na gazie
-znowu gasze
-instalacja działa prawidłowo (odpala na benzynie i sama przełącza na gaz, ciśnienie gazu 1atm)
Jeśli tego nie zrobie a samochód stał dłużej niż kilka godzin to:
-nie przełącza automatycznie na gaz mimo osiągnięcia temperatury
-w programie ACGasSynchro po kliknięciu stacyjki zapala się zielone pole GAZ, OTWIERA ELEKTROZAWORY, rośnie ponad normę ciśnienie (do 1,6atm) ale NIE OTWIERA WTRYSKÓW GAZU - nie pokazuje nawet czasów, nie ma sterowania na wtryski gazu a samochód pracuje na benzynie
-instalacja zaczyna działać dopiero dzięki procedurze z trybem awaryjnym opisanej powyżej
Proszę o pomoc
Założyłem instalację na Stagu 300 ISA 2 6 cyl. Reduktor KME wtryski Valtek.
Mam ciekawy problem - instalacja działa prawidłowo ale zdarza się dziwna przypadłość po dłuższym postoju. Mianowicie aby zaczął działać automat b/g muszę wymusić start w trybie awaryjnym.
Opis w punktach:
-gasze
-odapalam w awaryjnym na gazie
-znowu gasze
-instalacja działa prawidłowo (odpala na benzynie i sama przełącza na gaz, ciśnienie gazu 1atm)
Jeśli tego nie zrobie a samochód stał dłużej niż kilka godzin to:
-nie przełącza automatycznie na gaz mimo osiągnięcia temperatury
-w programie ACGasSynchro po kliknięciu stacyjki zapala się zielone pole GAZ, OTWIERA ELEKTROZAWORY, rośnie ponad normę ciśnienie (do 1,6atm) ale NIE OTWIERA WTRYSKÓW GAZU - nie pokazuje nawet czasów, nie ma sterowania na wtryski gazu a samochód pracuje na benzynie
-instalacja zaczyna działać dopiero dzięki procedurze z trybem awaryjnym opisanej powyżej
Proszę o pomoc