Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pompa hydrauliczna + silnik hydrauliczny = czyli co jak i gdzie aby działało

05 Oct 2011 17:57 29008 8
  • Level 15  
    Witam

W temacie hydrauliki jestem zielony ale mam pomysł i jestem ciekaw skali mojego pomysłu.

Otóż posiadam silnik od kosiarki 12KM i chciał bym aby napędzał on pompę hydrauliczną ( za pomocą paska klinowego ) a ta pompa miała by napędzać silnik hydrauliczny oddalony 2 metry połączony z pompą wężem.

I teraz nasuwa się kilka pytań.

Jaka pompa jest potrzebna w stosunku do mocy 12KM silnika spalinowego
    Jaki silnik jest potrzebny aby uzyskać 2000 obr/min
    Co jest jeszcze potrzebne oprócz
    a) fachowej wiedzy
    b) Pompy
    c) Silnika spalinowego
    d) Silnika Hydraulicznego
    e) zaworu regulacyjnego

Dodałem pod pkt e ponieważ jak się domyślam można zamontować zawór regulujący przepływ tak więc automatycznie zmniejsza się wydajność silnika hydr.

Czy w przypadku zablokowania silnika lub też zakręcenia zaworu pompa nie ulegnie zniszczeniu ?

Pozdrawiam
  • Level 21  
    Janosik_pat wrote:

Czy w przypadku zablokowania silnika lub też zakręcenia zaworu pompa nie ulegnie zniszczeniu ?