Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa hydrauliczna + silnik hydrauliczny = czyli co jak i gdzie aby działało

05 Paź 2011 17:57 26389 7
  • Poziom 15  
    Witam

W temacie hydrauliki jestem zielony ale mam pomysł i jestem ciekaw skali mojego pomysłu.

Otóż posiadam silnik od kosiarki 12KM i chciał bym aby napędzał on pompę hydrauliczną ( za pomocą paska klinowego ) a ta pompa miała by napędzać silnik hydrauliczny oddalony 2 metry połączony z pompą wężem.

I teraz nasuwa się kilka pytań.

Jaka pompa jest potrzebna w stosunku do mocy 12KM silnika spalinowego
    Jaki silnik jest potrzebny aby uzyskać 2000 obr/min
    Co jest jeszcze potrzebne oprócz
    a) fachowej wiedzy
    b) Pompy
    c) Silnika spalinowego
    d) Silnika Hydraulicznego
    e) zaworu regulacyjnego

Dodałem pod pkt e ponieważ jak się domyślam można zamontować zawór regulujący przepływ tak więc automatycznie zmniejsza się wydajność silnika hydr.

Czy w przypadku zablokowania silnika lub też zakręcenia zaworu pompa nie ulegnie zniszczeniu ?

Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 21  
    Janosik_pat napisał:

Czy w przypadku zablokowania silnika lub też zakręcenia zaworu pompa nie ulegnie zniszczeniu ?