Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczne zaciski hamulcowe

lirang88 06 Oct 2011 19:43 17455 7
Texa Poland
  • #1
    lirang88
    Level 9  
    Witam wszystkich forumowiczów!

    W tym temacie chciałbym poprosić o opinie.
    Mianowicie: Chciałbym zakupić jakiś sprzęt diagnostyczny na warsztat samochodowy do cofania elektrycznych zacisków hamulcowych i innych tego typu podobnych rzeczy.
    Przeglądałem rózne strony m.in ALLEGRO i są różne sprzęty typu VAG w różnych cenach, ale niestety nie wiem czy one się do tego nadają.
    Narazie na swoim warsztacie napotkałem parę samochodów grupy VW, którym niestety musiałem odmówić usługi np. wymiany klocków (co z reguły jest to proste)
    Chciałbym od Was się dowiedzieć co byście mi zaproponowali, jaki sprzęt, jakiej marki i jaki model.
    Wolałbym nie inwestować pieniędzy w bagno.
  • Texa Poland
  • #2
    rucin_
    Level 21  
    Tez problem.
    Zamieniasz polaryzacje i cofasz sobie bez żadnych przyrządów :) Akumulator i 2 przewody i wystarcza.
  • Texa Poland
  • #3
    carrot
    Moderator of Cars
    Jak masz warsztat, to tego nie kupuj, nic poza hamulcem tym nie zrobisz, za takie pieniądze kupisz vag-a i zrobisz klientowi nie tylko hamulce ale też inne procedury niezbędne przy naprawach mechanicznych
    Ciekawe, jak kolego Rucin_ za pomocą 2 kabi i akumulatora wpiszesz sobie grubość okładzin w A8 ?
  • #4
    lirang88
    Level 9  
    Wsumie to posiadam CDIF'a do takich podstawowych diagnoz komputerowych.
    Kolego carrot, jak mozesz napisz coś o konkretnym VAG'u, bo na allegro jest ich wiele i można zakupić nawet za 50zł, ale nie wierzę, że można z tym coś zdziałać konkretnego.
  • #5
    ele5
    Conditionally unlocked
    CDIF przecież ma opcje obsługi hamulca postojowego w grupie VAG
    W renówkach i innych żabojadach także. Wczoraj robiłem A6 na klocki tył i pięknie odblokowuje się to cdifem. Więc z kąd taki pomysł o zakupie zdublowanego urządzenia??

    Dodano po 2 [minuty]:

    No chyba że nie płacisz abonamentu... i masz starą wersje oprogramowania to wtedy dupa blada.... W edycji sierpień 2011 wszystko jest,co związane jest z tym tematem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Vagiem nic nie zrobisz w tej kwesti bo ręczny ma diagnoze po CANie
    Ale tak naprawdę to pudełko za 50 zł potrafi bardzo wiele w grupie VAG
  • #6
    lirang88
    Level 9  
    Kurcze dobrze wiedziec, że CDIF ma taką opcję, tylko z tym, że SCENIKA nie dałem rady cofnąć. Przejżę mojego CDIF-ka i sprawdzę.
    Aktualizację z sierpnia mam pobraną. (abonament opłacony :D)
    Ciekawe jak tam passat z 2006 roku??
  • Helpful post
    #7
    ele5
    Conditionally unlocked
    Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie.
    Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r

    Dodano po 1 [minuty]:

    Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz to tak jak z przodu.
  • #8
    lirang88
    Level 9  
    Dopiero teraz niedawno przyjechał Passat na klocki tył i faktycznie wszystko poszło jak opisał ele5. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc