Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Obrczka slubna w pralce amica

02 Gru 2004 07:41 3772 9
  • Poziom 10  
    Witam

Mam dość nietypową prośbę. Wczoraj wieczorem do wyłączonej pralki wpadła mi przypadkiem obrączka ślubna przez kasetę do której wsypuje się proszek (obrączka leżała na pralce a kaseta była uchylona). Odkręciłem 2 wkręty znajdujące sie na tylnej ściance pralki i zdjołem pokrywę górną pralki. Przy próbie odłączenia przewodu gumowego z dozownika obrączka zsuneła się między bęben a korpus bębna. Jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie więc wolę przed realizacją dalszych pomysłów upewnić się czy dobrze postępuję aby nie uszkodzić jakiegoś urządzenia oraz obrączki. Czy mogę teraz nalać do pralki wodę a następnie ją odpompować? Czy wtedy obrączka pojawi się na filtrze w prawym dolnym rogu pralki (klapka), czy powinienem postąpić inaczej.

pomózcie
    uki
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Witam.Nie nalewaj wody do pralki !!!.Jeżeli jest to pralka z przodu ładowana to wystarczy wyjąć grzałkę i przez otwór wyjąć to co wpadło.
    napisz jaki typ pralki wtedy można udzielić konkretnej podpowiedzi jak to
    zrobić .Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Nie znam dokladnie typu, pralka ma 3 lata, jest ladowana od frontu i to ta z tych wezszych, 800 obr/min typowa praleczka amiki. Jesli mzesz to podaj mi jak najbardziej dokladna instrukcje dostania sie do tej obraczki. Miedzy zbiornikiem a bebnem nie ma chyba zbyt wiele miejsca a do tego wszystko jest szczelne. Jeszcze jej nie obracalem wiec nawet nie wiem co odkrecac i sciagac.
  • Poziom 10  
    znalazlem zdjecie bardzo podobnej, w zasadzie nie wiem czy czymkolwiek sie rozni od mojej. Mam nadzieje ze to zobrazuje mniej wiecej jakiego to typu

pozdrawiam
  • Pomocny post

Specjalista AGD
    Witam.
    Głowa do zbiornika, lampka w ręce również do zbiornika przez otwór wsadowy i szukasz.