Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Materiały do autoalarmów. Opisy systemów lub wykorzystywanych czujników.

06 Paź 2011 21:57 2418 8
  • Poziom 19  
    Witam.
    Jestem studentem i szukam materiałów do pracy na temat alarmów samochodowych. Jeżeli ktoś posiada jakieś informacje książki, artykuły, ciekawe linki, opisy systemów lub wykorzystywanych czujników to bardzo bym prosił o odpowiedź.

Za odpowiedzi z góry dziękuję
  • OptexOptex
  • OptexOptex
  • Poziom 19  
    A jakieś czasopisma lub artykuły na ten temat ktoś zna lub posiada??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Przejrzyj sobie instrukcje montażu i ofertę w sklepach. Wywnioskujesz z tego wiele, jeśli chodzi o sposób podłączania urządzeń i potrzebne im do pracy sygnały.
    W czasopismach elektronicznych i kitach do montażu znajdziesz czasem proste autoalarmy do samodzielnego montażu, ale to żadne rewelacje. Natomiast schematów alarmów raczej nie znajdziesz. To wewnętrzna dokumentacja firm je produkujących i jest z oczywistych względów mocno chroniona.
    Chodzi ci o zasadę działania systemów alarmowych, ich rozwój, inne?
  • Poziom 19  
    Mam opisać ogólną charakterystyke alarmów samochodowych jakie stosuje się rozwiązania jak działają z czego się składają ale z tym to mam nadzieję że sobie jakoś poradzę.

Muszę wykonać jeszcze przegląd rynku alarmów i tu jest moja największa prośba o podanie jakichś dobrych firm czy typów alarmów a nie jakiejś taniej chińszczyzny bo jak się zdążyłem zorientować to rynek jest szeroki i trudno mi się w tym połapać.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Krajowe: SEO, Proxima, AMT.
    Zagraniczne: META.
    I cała rzesza innych alarmów. Przejrzyj spis alarmów na forum.
    Do tego przegląd stron takich jak: AMT-Alarmy, Conda, Proxima i wielu podobnych.
  • Poziom 15