Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej (zwykłej) itp. W każdym razie po rozłączeniu tych sterowników i wymianie aku auto nie odpala. Sterownik silnika jest sprawny bo odpala w innym aucie a to auto na innym też nie pali. Zasilanie +15 jest ok (czarny cienki), zasilanie po przekaźniku na dwa grube czerwone/zielone też jest ok. Komputer łączy się i pokazuje tylko brak komfortu i sterownika skrzyni. Jak kręcę rozrusznikiem pokazuje obroty w bloku pomiarowym więc jeden czujnik obrotów powinien być ok a wtedy zawsze pali tyle że po czasie. na pinie 88 +30 też jest ok. Zastanawiają mnie elementy wykonawcze czyli ew. cewki w pompowtryskach bo raczej rozrząd wykluczam przy takim powodzie usterki.
Ma ktoś może schemat do TDI na pompowtryskach? Bo wszędzie są na elektrodzie do zwykłej pompy. Pozdrawiam i czekam na sugestie i pomoc.
Ma ktoś może schemat do TDI na pompowtryskach? Bo wszędzie są na elektrodzie do zwykłej pompy. Pozdrawiam i czekam na sugestie i pomoc.