Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat 2004r 101 ps TDI - nie pali po rozruchu z ruskiego prostownika

08 Paź 2011 12:30 1825 3
  • Poziom 27  
    Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej (zwykłej) itp. W każdym razie po rozłączeniu tych sterowników i wymianie aku auto nie odpala. Sterownik silnika jest sprawny bo odpala w innym aucie a to auto na innym też nie pali. Zasilanie +15 jest ok (czarny cienki), zasilanie po przekaźniku na dwa grube czerwone/zielone też jest ok. Komputer łączy się i pokazuje tylko brak komfortu i sterownika skrzyni. Jak kręcę rozrusznikiem pokazuje obroty w bloku pomiarowym więc jeden czujnik obrotów powinien być ok a wtedy zawsze pali tyle że po czasie. na pinie 88 +30 też jest ok. Zastanawiają mnie elementy wykonawcze czyli ew. cewki w pompowtryskach bo raczej rozrząd wykluczam przy takim powodzie usterki.

    Ma ktoś może schemat do TDI na pompowtryskach? Bo wszędzie są na elektrodzie do zwykłej pompy. Pozdrawiam i czekam na sugestie i pomoc.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pewny jesteś, że bez sterownika skrzyni odpali? Jaki masz kod silnika? Nie sądzę, żeby posadziło cewki w pompkach. Błędy w zegarach jakieś masz? Co z immo?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Bez czujnika wałka nie odpali (pomyliłeś z oplami), zobacz na oscyloskopie jeden i drugi.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 32  
    Robiłem passka ostatni wypust sprzed liftu i bez kompa skrzyni palił, auto było po przekładce na manual, a ja robiłem kodowania sterowników i przed tym zabegiem palił, nielicząc problemów z rozrusznikiem po demontażu dźwigni od automatu.
    Jak masz uwalone cewki w pompopomkach to zgłasza błędy że są przerwy.

    :D pozdrownienia dla właściciela i jego prostownika, prostownik jest w sam raz do zaporożca, a nie do aut z elektroniką, pewnie na jałowo miał z 20V.
  • Poziom 27  
    Poporoszony o zakończenie pisze iż problem rozwiązałem naprawiając lub wymieniając każdy z uszkodzonych modułów. Zazwyczaj zwarcia dostały diody zabezpieczające SMD. Pozdrawiam!