Świece możemy wykluczyć, ponieważ jest nowa i dalej jest to samo, przewód impulsowy jest szczelny i drożny, bo sprawdzałem, oraz jest dość syto umieszczony na króćcach. Następnie to łącznik gumowy gaźnika, został sprawdzony i on okazał się szczelny, poza małą wadą, a mianowicie jest on już wygnieciony i nie wiem czy jest on szczelny pomiędzy plastikiem obudowy, ze szpilkami do mocowania gaźnika a blaszką, która idzie pod gaźnik. Króćce są niepopękane i drożne, tak jak przewód, jedyne co nie jestem w stanie sprawdzić to zużycie cylindra, ale nie jest słaba. Tak na koniec dodam że jak ją odpalę na zimnym, to tak z minutę cały czas ma wysokie obroty, ale na samym początku, przez 15 sekund, ma wysokie ale dobrze chodzi a po tych 15-20 sekundach zaczyna wpadać w taki dwutakt i chodzi tak jakby miała śrubkę L odkręconą o niecałe pół obrotu i chciała zgasnąć ale cały czas chodzi. W tym czasie nie działa na nią zmiana pozycji nawet podczas tego dwutaktu ale tylko jak jest zimna.