Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chiński Quadzik 110cc cała instalacja pocięta

rogalkr 09 Paź 2011 10:52 6653 3
  • #1 09 Paź 2011 10:52
    rogalkr
    Poziom 8  

    Witam.Problem z tym Quadem jest tego typu że koleś od którego go wziąłem rozebrał wszystkie osłony na części i pociął całą instalację. Ja chciałbym go uruchomić ale bez schematu ani rusz. Moduł mam taki https://obrazki.elektroda.pl/8830471500_1308344936.png i piny już znam. Jak teraz podłączyć resztę? Z silnika wystaje 5 przewodów. Jak sprawdzić, który przewód to cewka zasilająca, impulsator, gaszenie, cewka wn. No i czy te przewody idą na moduł czy idą na coś jeszcze. Krótko Podeśle ktoś schemat dla laika do podłączenia. Dodam że z silnika tak jakby z cewki wychodzi 3 przewody a dwa tak 3cm troszkę z tyłu jakby już ze skrzyni. Potrzeba mi tylko schematu by połączyć układ zapłonowy i układ zasilania akumulatora jeśli w takim quadzie takowy jest. Jeśli uda mi się go uruchomić to światła podłącze po naprawieniu osłon. Wyprzedzając komentarze quada wziąłem za symboliczną zł .
    Parę godzin na elektrodzie i wynalazłem takie oto tematy:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1640159.html

    Oraz taki odnośnik który może być pomocny:
    http://zaplon.pl.tl/CDI-zaplon.htm
    Taki najprostszy schemat podłączenia instalacji https://obrazki.elektroda.pl/59_1261995904.jpg.. Popróbuję sam to po podłączać i potem zobaczymy co te schematy dały.

    0 3
  • #2 09 Paź 2011 11:03
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 09 Paź 2011 13:49
    rogalkr
    Poziom 8  

    Na podanym powyżej schemacie, nie wiem czy to błąd czy tak ma być, otóż z silnika (na prostownik) wychodzą przewody żółty i biały a wchodzą na prostownik czerwony i biały a z prostownika wychodzi już zielony masa i czerwony plusowy. Nie wiem czy dobrze wyjaśniłem ale spojrzy ktoś to będzie wiedział o co pytam. I drugie pytanie, ten plusowy to mam podłączyć jako ładowanie akumulatora bezpośrednio na plus w akumulatorze?
    Znalazłem jeszcze odnośnik do takiej stronki gdzie w poincie ładnie i przejrzyście jest rozrysowane jak co z czym podłączyć. Na razie tematu nie zamykam bo jak wezmę się za podłączanie to może coś wyniknie jeszcze.
    http://atvforum110.phorum.pl/viewtopic.php?t=35

    1
  • #4 11 Paź 2011 19:25
    rogalkr
    Poziom 8  

    No i schematy dały coś. Po podłączeniu tak jak na schematach i tak jak ma być iskra na świecy jest. No to paliwo i odpalamy. Klopsik ...... kręcenie akumulatorem aż do znudzenia i nic. Zalany??? Wykręcam świecę a ona suchutka paliwo nie dochodzi. Wykręciłem gaźnik i czyszczenie, dmuchanie itp. są w środku takie dwie dysze i je wykręciłem. Jedna taka co wchodzi w nią igła od gazu jest ok ale druga taka z małymi otworkami na dole i jednym na górze nie udało mi się przedmuchać. Skręciłem wszystko i po wielu kręceniach odpaliłem ale praca nie do wyregulowania. Jak schodzi z obrotów gaśnie jak popracuje troszkę jadąc gaśnie .Jak zgaszę to paliwo leci z filtra powietrza ( przed czyszczeniem leciało z tej rurki przelewowej, apropo czy tą rurkę można założyć na tą końcówkę co jest przy wejściu linki gazu. Po obejżeniu kilku gaźników na allegro to ta rurka powinna być tak założona.). Jak wyregulować taki gaźnik lub jak go wyczyścić? Jaki element tego gaźnika jest newralgiczny i dlaczego paliwo wycieka przez filtr powietrza? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź ?

    0