Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Laptop HP Compaq 6710s - WiFi rozłącza się...

09 Oct 2011 15:26 3489 13
  • Moderator on vacation ...
    Witam kolegów.
    Poprowadźcie mnie za rączkę, bo już mam dość. Nie znam się zbytnio na kompach, dlatego postanowiłem się Was poradzić.
    Mam sprzęt jak w temacie, tylko Ram powiększony do 3giga. W czym kłopot? Otóż, od dłuższego czasu dość dziwnie się uruchamia system (XP) i bardzo długo. Podczas startu napis WINDOWS XP pojawia się pulsacyjnie (kiedyś płynnie się rozjaśniał), ale do tego już się przyzwyczaiłem... Ostatnio mam kłopoty z YouTube, bardzo powoli się filmiki ładują, dodatkowo rozłącza mi WiFi. Czasami jest tak, że WiFi jest "połączono" a nic nie działa (przeglądarka, komunikatory, itd.). Kiedyś również tak miałem, ale po wyłączeniu i ponownym włączeniu przycisku WIFI, w większości razy pomagało, ale czasami nie. Stan połączenia WiFi czasami jest połączono, a czasami po pobieraniu adresu IP pojawia się komunikat, że nie można połączyć, ale system będzie próbował... Coś jest nie tak w kompie, tylko jak to sprawdzić co to powoduje? Nie będę się rozpisywał, bo i tak padną pytania, to postaram się opisywać... Aha i przeglądarka mozilla, czasami działa, aż miło, a czasami muli niesamowicie (tzn. dzieje się to niemal codziennie).
  • Helpful post
    Level 22  
    Witam, przy 3 giga ramu XP powinien latać jak malina, sprawdź czy faktycznie masz 3 może ktoś Cie wrobił. Trzeba będzie usunąć z autostartu wszystkie nie potrzebne programy. Sprawdź czy masz dość wolnego miejsca na partycji systemowej. Zainstalować program inssider i zobaczyć czy ktoś nie nadaje na tym samym kanale wifi co Ty, najlepiej zmienić ustawienia routera, zmienić kanał, hasło do wifi wpa-psk2. To tak narazie tyle.
  • Helpful post
    Level 22