Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Makita DCS34 k這poty z zapalaniem

kostom 09 Pa 2011 20:58 10361 14
  • #1 09 Pa 2011 20:58
    kostom
    Poziom 10  

    Mam problem jak w temacie. Czyszczenie i regulacja uk豉du zap這nowego jak i ga幡ika nic nie da豉. Po kilkukrotnych pr鏏ach uruchomienia wykr璚am 鈍iec i jest ewidentnie zalana. Iskra OK sprawdzi貫m na innej 鈍iecy (z dzia豉j帷ej kosiarki) i efekt ten sam. Sprawdzony klin na "magnecie" i r闚nie wszystko OK. Je郵i ju uda si odpali to po zatrzymaniu ciep貫go silnika r闚nie problem z odpaleniem. 字uba sk豉du mieszanki dokr璚ona na max a podczas pracy silnika mam wra瞠nie, 瞠 mieszanka w dalszym ci庵u bogata w paliwo. Co mo瞠 by przyczyn takiego problemu.

    2 14
  • #2 10 Pa 2011 20:57
    helena33
    Poziom 27  

    Odkr耩 t逝mik, a na pewno zobaczysz pionowe rysy kt鏎e oznaczaj zatarcie

    0
  • #3 10 Pa 2011 21:41
    kostom
    Poziom 10  

    Odkr璚i貫m podczas przegl康u i czyszczenia i nic niepokoj帷ego nie zauwa篡貫m. Poza tym w jaki spos鏏 zatarty t這k (przypuszczam, 瞠 pisz帷 o rysach masz na my郵i rysy na tloku lub pier軼ieniu) mo瞠 spowodowa nadmierne ssanie paliwa?

    1
  • #4 10 Pa 2011 23:19
    helena33
    Poziom 27  

    Skoro nie zatarta, to zalej 鈍ie瞠go paliwa, odkr耩 鈍iece, przewr鵵 cylindrem w d馧 i poci庵nij kilka razy za rozrusznik w celu osuszenia cylindra. Po czym spr鏏uj odpali. Jak 鈍ie瞠 paliwo nie pomo瞠 zanie do serwisu, ten model Makity jest okropnie nielubiany przez serwisant闚 (przynajmniej ja go nie lubi mie na moim stole). A ju na pewno sobie laik nie poradzi.

    0
  • #5 11 Pa 2011 07:22
    kostom
    Poziom 10  

    Wlane 鈍ie瞠 paliwo, komora korbowodu i cylinder "przedmuchany" spr篹onym powietrzem i problem nie znika. Wydaje mi si, 瞠 problem tkwi w ga幡iku skoro mieszanka jest zbyt bogata w paliwo.

    0
  • #6 11 Pa 2011 19:40
    helena33
    Poziom 27  

    To si dosta do gaznika (tak na marginesie powodzenia 篡cz). Ca趾iem mo磧iwe 瞠 zaw鏎 iglicowy si zaci掖, a paliwo sie leje ciurkiem.

    0
  • #7 13 Pa 2011 19:23
    kostom
    Poziom 10  

    Tak jak wspomnia貫m na pocz徠ku ga幡ik zdemontowany wyczyszczony i przedmuchany spr篹onym powietrzem 陰cznie z sprawdzeniem zaworu iglicowego - bez efektu. W sobot pomy郵 na ponownym przegl康ni璚iem od pocz徠ku mo瞠 co przeoczy貫m?

    0
  • #8 13 Pa 2011 19:39
    helena33
    Poziom 27  

    No to m鏬 stan望 pier軼ie w t這ku, za ma豉 kompresja i nawet si nie odezwie. A przerw modu逝 zap這nowego przestawia貫, 軼i庵a貫 ko這 magnesowe?

    0
  • #9 14 Pa 2011 20:13
    piromen
    Poziom 10  

    Moja Makita 3410 wprawdzie odpala豉 bez problemu, ale nie wchodzi豉 na obroty i nie reagowa豉 na 瘸dne regulacje ga幡ika. Zrobi貫m z ni wszystko i straci貫m nadziej. Zadzwoni貫m wi璚 do serwisu w Bielsku Bia貫j i tam uprzejmy Pan Serwisant poinformowa mnie, 瞠 w tym modelu bardzo cz瘰to zdarza si takie uszkodzenie cewki zap這nowej, 瞠 iskra jest, niby porz康na ale nie prawid這wa ??? Nie powiedzia o jak nieprawid這wo嗆 chodzi, i wtedy pila wariuje. Uwierzy貫m Serwisantowi, wymieni貫m cewk na inn i pila 鄉iga jak z這to. Mo瞠 u Ciebie jest podobny problem??

    1
  • #10 14 Pa 2011 20:20
    39006
    U篡tkownik usun掖 konto  
  • #11 05 Lis 2011 19:49
    kostom
    Poziom 10  

    Zmierzy貫m kompresje i moim zdaniem jest OK (0,95MPa). W Poniedzia貫k b璠zie nowa cewka zap這nowa wi璚 mam nadzieje, 瞠 problem b璠zie za瞠gnany.

    0
  • #12 07 Lis 2011 18:46
    kostom
    Poziom 10  

    Magneto i cewka wymieniona, a problem niestety nie ust徙i. Coraz bardziej jestem przekonany, 瞠 zwi您ane jest to z ga幡ikiem. Po wykr璚eniu 鈍iecy i kilkukrotnym poci庵ni璚iu za link rozruchow paliwo dos這wnie jest wyrzucane przez otw鏎 鈍iecy.

    1
  • #13 10 Lis 2011 07:33
    helena33
    Poziom 27  

    Przy ma造ch 鈔ednicach cylindra w豉郾ie tak jest, jak zle ustawisz 鈔uby regulacji sk豉du mieszanki to mo瞠 nawet nie odpali.
    Musisz przej瞠 ca這嗆 jeszcze raz od pocz徠ku, ja osobi軼ie zaczo bym od sprawdzenia szczelno軼i silnika na uszczelniaczach i 陰czniku, je郵i tam jest szczelnie to dopiero gaznik, przew鏚 paliwa, zap這n.

    1
  • #14 10 Lis 2011 10:48
    orzel-jak
    Poziom 15  

    kostom napisa:
    Magneto i cewka wymieniona, a problem niestety nie ust徙i. Coraz bardziej jestem przekonany, 瞠 zwi您ane jest to z ga幡ikiem. Po wykr璚eniu 鈍iecy i kilkukrotnym poci庵ni璚iu za link rozruchow paliwo dos這wnie jest wyrzucane przez otw鏎 鈍iecy.


    Czasami taniej jest odda do serwisu ni wymienia cz窷ci chybi trafi.
    Najpierw kolego wszystko dok豉dnie sprawd. Je郵i uwa瘸sz 瞠 si zalewa to opr騜nij zbiornik paliwa i sprawd czy odpali podaj帷 jej niewielk ilo嗆 paliwa np strzykawk.

    0
  • #15 22 Lis 2011 19:32
    kostom
    Poziom 10  

    Wymieni貫m membrany w ga幡iku i pi豉 jak nowa. Podsumowuj帷, problem z zapalaniem i prac by spowodowany jak to w 篡ciu bywa dwoma przyczynami (moim zdaniem). Pierwsza to jako嗆 iskry, ale zamontowanej w g這wicy (czyli podczas kompresji). Wymiana uk豉du zap這nowego poprawi豉 "jako嗆" iskry i pila z problemami, ale zacz窸a odpala i bez uwag pracowa na wysokich obrotach, natomiast by problem z ustawieniem wolnych obrot闚. Wymiana membran ga幡ika spowodowa豉 bezproblemowe uruchamianie i prac na wolnych obrotach.
    Na zako鎍zenie fakt, 瞠 nale瘸這 rozpocz望 od wymiany zestawu regeneracyjnego ga幡ika tak jak przypuszcza貫m lecz zasugerowa貫m si podpowiedziami koleg闚. Wymiana spowodowa豉by zdecydowan popraw, ale "kultura" pracy silnika bez wymiany uk豉du zap這nowego nie do ko鎍a by豉 by OK. Obecnie pi豉 uruchamia si ksi捫kowo i po uzyskaniu optymalnej temp. odpala przy delikatnym szarpni璚iu (1/2).
    Temat uznaj za zamkni皻y i dzi瘯uj wszystkim za pomoc.

    0