Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD zapowietrza się??

siemianek 11 Paź 2011 10:37 3778 3
  • #1 11 Paź 2011 10:37
    siemianek
    Poziom 15  

    Witam
    mam problem z grand cherokee po nocy bardzo ciężko ma zapalić trzeba ze trzy razy kręcić, błędy w kompie tylko od 3 świec żarowych lecz przy temperaturach +15 stopni to nie ma znaczenia. Wygląda na zapowietrzanie się, filtr wymieniłem przelewy wymienione, wycieków ropy nie ma a samochód się zapowietrza ma ktoś pomysł gdzie jeszcze poszukać przyczyny??
    pozdrawiam

    2 3
  • Fibaro
  • #2 11 Paź 2011 11:28
    kidu22
    Poziom 35  

    Załóż przezroczysty węzyk na dopływie i na przelewach z wtrysków i zobaczysz gdzie ssie wiater.

    0
  • Fibaro
  • #3 11 Paź 2011 11:48
    szwed.pawel
    Poziom 14  

    A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.

    -1
  • Fibaro
  • #4 11 Paź 2011 12:01
    siemianek
    Poziom 15  

    właśnie o tego typu podpowiedzi mi chodziło, sprawdzę te oringi a najlepiej to je wymienie.
    pozdrawiam

    wymieniłem przewody i ciężko pali ale o niebo lepiej, teraz to jednak mogą mieć wpływ świece. Ma ktoś doświadczenie jak te silniki są czułe na świece, czy temperatura +10 to już może być problem??

    witam
    świece zmienione już wszystkie sprawne, dalej to samo. Zapowietrzanie wyeliminowane wymienione wszystkie przewody i wężyki powrotów, oringi etc. Samochód zimny postoi sekunde po odpaleniu i znowu nie chce zapalić. Myślę że może to być coś z pompą że podczas rozruchu nie daje odpowiedniego ciśnienia. Nie wiem czego się uczepić bo niby wszystko sprawne błędów brak a auto zimne nie pali. Nie mam podglądu parametrów rzeczywistych bo wiadomo by było jakie ciśnienie daje pompa. jeżeli wpływ miałby na to jakiś czujnik to i ciepły by nieraz fiksował
    pozdrawiam

    witam
    problem pozostaje mam drugiego na podmianę części zawór na listwie zmieniony- to samo, czujnik ciśnienia na listwie zmieniony- to samo, czujnik położenia wału zmieniony- to samo, brak mi pomysłów. Czy to możliwe że pompa padła po 180kkm?? pompa w baku dobra paliwo się nie cofa, ręce opadają.
    pozdrawiam

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo