Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja "N" problem z multiroom ??

11 Paź 2011 12:12 10312 7
  • Poziom 9  
    Wiatam.
    Zakupiłem tv n z multiroomem.
    Od ponad 3 tygodni wydzwaniam i nic. Dekoder turbo nie ma zakładki - Multiroom, natomiast biały miał od początku.
    Ten czarny -turbo- wymieniłem dzięki uprzejmości serwisu i dalej nic.
    Podobno funkcja moltiroom, która pozwoli na skonfigurowanie dwóch dekoderów ma się ściągnąć sama.
    Czy mogę liczyć na pomoc forumowiczów co mam dalej robić?
    Na infolini na moją decyzję o ewentualnym odstąpieniu od umowy straszą karą umowną.
    Dodam, że czarny odbiera wszystkie programy, sygnał: siła- 78-84%
    precyzja- 68%
    Do czarnego oczywiście podpięte dwa kabelki i skofigurowany poprawnie.
    Czarny z białym połączony kablem internetowym prawidłowo.

    Problem w temacie a zasady forum/ pisownia!
    Proszę to poprawić!
    [_P_]
  • Poziom 21  
    Miałem taki sam problem po wymianie czarnego dekodera. Na telefony do "n-ki" wydałem 36zł. I powiem ci, to jest bez sensu od tej pory nie dzwonię do nich. Dzwoniłem w sprawie aktywacji multiroomu 9 razy. Aż w końcu wysłałem maila z opinią na temat ich infolinii i że jeśli nie aktywują multiroomu za, który płacę to po zakończeniu umowy przechodzę do innej telewizji. Tego samego dnia wieczorem dostałem oprogramowanie na dekoder. Jeśli faktycznie już wysłali to wyłącz dekoder z sieci i podłącz ponownie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Ja tam do działania multiroomu nie mam zastrzeżeń ale z uruchomieniem są niesamowite problemy. Lecz przy zakupie okazało się że dekoder który miał kosztować 99zł, później kosztował 199zł, aż w końcu pani z infolinii domyśliła się że jednak 299zł. Miesiąc później telefon że dekoder kosztuje 199zł i znowu zaczęły się problemy ze zwrotem pieniędzy. Info o zwrocie nadpłaty dostałem w marcu a dopiero w wrześniu po 4 mailach pieniądze zostały zwrócone. Co do problemu kolegi Zenek06, jedyne rozwiązanie to pisać do enki aż do skutku, według mnie już szkoda pieniędzy na telefony.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Ja zakupiłem zestaw Nmultiroom i nie miałem z nim najmniejszych problemów, wiadomo na początku trzeba się uzbroić w cierpliwość, aż dekodery pościągają oprogramowanie i trwa to około 1 do 2 godzin. Po tym czasie oba dekodery chodzą bez zarzutu już od kilku miesięcy. Sprawdźcie dobrze konfigurację, ja też myślałem, że mam wszystko dobrze a okazało się, że w konfiguracji nie miałem zaznaczone, że mam podpiętą antenę do drugiego dekodera i wszystko ściągał po kablu ethernetowym. Oczywiście od czasu do czasu trzeba poszczególne dekodery odłączyć od gniazdka na około 30 sekund, aby się zresetowały, ale to normalne przy teraźniejszych urządzeniach tak skomplikowanych jak dekoder i w dodatku co chwilę przeprogramowywanych. A co do info linii to jak większość - są użyteczne jak coś chcesz zamówić, natomiast nie nadają się jak chcesz pomocy w rozwiązaniu problemu, niestety takie mamy prawo w Polsce. Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    mihal2002 napisał:
    user1515 napisał:
    Oczywiście od czasu do czasu trzeba poszczególne dekodery odłączyć od gniazdka na około 30 sekund, aby się zresetowały, ale to normalne przy teraźniejszych urządzeniach tak skomplikowanych jak dekoder i w dodatku co chwilę przeprogramowywanych.



    Oczywiście to jest wielce nienormalne. I takich zdań nie wypisuj.


    Każdy ma prawo do swojego zdania. Teraz nawet smartfony trzeba resetować, bo się zawieszają. Mam propozycję mihal2002, wypowiedź się merytorycznie na temat, a nie czepiaj się mojej opinii, która niestety jest prawdziwa, choć też nad tym ubolewam, że co jakiś czas trzeba tym ustrojstwom zastosować "uruchom ponownie".

    Pozdrawiam