Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nubira 1,6 16v po kolizji rozrządu

12 Paź 2011 17:41 2576 3
  • Poziom 7  
    Auto jak w temacie, scholowane po kolizji rozrządu.Założona głowica od innego silnika(wyremontowana).Auto odpaliło normalnie.Porozgrzaniu oleju głośna praca popychaczy i słabe ciśnienie oleju(0,4 bara na wolnych obrotach)Wymiana oleju nic nie dała.Sciągnięta miska,wymianiona pompa oleju,chociaż tamta w bardzo dobrym stanie. Wyciągnąłem tłoki,kompazycja na panewkach korbowych w idealnym stanie.Wymieniłem pierścienie tłokowe(przy okazji).Założyłem wyremontowaną drugą głowice,tą po kolizji. Kontrolka oleju zgasła już przy kręceniu rozrusznikiem. Niestety po rozgrzaniu olejo kontrolka świeci i głośno pracują popychacze.Bardzo proszę o jakieś sugestie.
  • Poziom 27  
    Może sprzedali Ci uszczelkę od Opla, może różni się jakimś jednym otworkiem od takiej do Daewoo? Czy razem z olejem wymieniony był filtr?

    Poza tym ciśnienie oleju w tym aucie na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku wynosi min. 0,3bar
  • Moderator Samochody
    Coś jest źle - skoro nie ma ciśnienia oleju to pozostaje dociec czemu pompa go "nie robi". Przejrzyj dokładnie głowicę - może być zatkany kanał. Ewentualnie gdzieś ciśnienie ucieka - nie możliwe do oceny na odległość.
  • Poziom 7  
    Też uważam że ciśnienie gdzieś ucieka.Wymienione 2 głowice,2 kpl. popychaczy,2 pompy,czujnik i olej.Te elementy wykluczam. Pozostaje wyciągać wał,sprawdzić go i sprawdzić blok.Poza tym nie za bardzo widzę związek pomiędzy kolizją rozrządu a spadkiem ciśnienia oleju(przed awarią było ok.) Może ktoś miał taki przypadek?Filtra oleju nie wymieniałem bo był wymieniany razem z olejem bezpośrednio przed awarią i ciśnienie było dobre. Jutro będę wyciągał wał,chyba że ktoś coś podpowie?