Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy stary konwenter MACAB odbierze "cyfre" z satelity

4stefan 12 Oct 2011 20:00 3116 11
    4stefan
    Level 9  
    Witam,

zacznę od tego, że jestem zielony w temacie satelit, telewizji cyfrowych, częstotliwościach, itp. Temat postu prawie w całości ukazuje mój dylemat.

Otóż w ostatnim czasie nabyłem "talerz" satelitarny 110 wraz z konwerterem. Cały zestaw jest dość stary, więc nie wiem co będzie lepsze do odbioru Cyfrowego Polsatu czy nowy ewentualny konwerter - jeszcze nie kupiony (obrazek nr 1) czy też stary, który był w zestawie (obrazek nr 2 i 3).

1.
    2.
    3.

P.S. W razie jakby ktoś nie doczytał się ze zdjęcia specyfikacji starego konwertera, załączam opis:

MACAB model MAC-950
    LNB HEMT IN FREQUENCY 10.95-11.70GHz
    SUPPLY VOLT 15-22VDC 160mA max
    WARRANTY VOID IF OPENED

SER. KB 0015044
    MADE IN JAPAN

Pozdrawiam serdecznie
  • Helpful post
    telbod
    Level 32  
    Dobra japońska technologia, ale tylko do muzeum się nadaje. Musisz kupić nowy konwerter. Obecnie praktycznie jeden rodzaj jest dostępny. Nie musisz szukać takiego co będzie na nim napisane FULL HD, 3D i inne pierd....cena do 30. Co do anteny .... o wiele za duża. działać będzie , ale z montażem i ustawieniem będziesz miła sporo problemów. Głownie z mechanicznego powodu. Nowa antena np CORAB. Link
    4stefan
    Level 9  
    Właściwie to posiadam standardowy talerz Cyfrowego Polsatu i niestety przerywa mi obraz na niektórych programach... Dowiadywałem się w sklepie odnośnie owego problemu i otrzymałem, krótką poradę - im większy talerz, tym stabilniejsze programy (pod warunkiem, że talerz jest odpowiednio ustawiony).