Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jaki telewizor LCD taki 27-32"

alkoholik1983 12 Oct 2011 21:13 2805 13
    alkoholik1983
    Level 14  
    Witam

Potrzebuje fachowej porady. Potrzebuje sobie kupić telewizor. Ale mam tez ograniczony budżet tak do 1600 zł im mniej tym lepiej.
    Jakiś dużych wymagań nie mam ale żeby był ładny obraz z odbioru cyfrowej telewizji naziemnej i chciałem również podłączyć komputer do niego żeby oglądać na nim filmy. 50 czay 100 Hz?. No i żeby można było oglądać filmy z USB (byłoby to atutem tego TV). Aha i czy miał by być LEDowy tego nie wiem bo nie znam się czy to coś daje w ogóle do jakości obrazu.
    i teraz zastanawiam się jaki wybrać czy full HD czy HD Ready oraz jaki dekoder w nim wbuowany do cyfrowej telewizji naziemnej czy MPG2 czy MPG4 tylko ze jak oglądałem specyfikacje różnych TV to MPG4 było do telewizji kablowej a MPG2 do naziemnej (chodzi mi tu o standard DVB-T)

Dodano po 1 [minuty]:

Zastanawiałem się nad Samsungiem i Sony Bravia i LG ale do LG nie jestem przekonany
    telbod
    Level 31  
    Kup najtańszy, byle by miał DVB-T i USB. A zaoszczędzone pieniądze odłóż i za 2-3 lata kup następny. Postęp technologiczny obecnie jest niesamowity. Ten pierwszy na 50% się popsuje zaraz po gwarancji;)
    alkoholik1983
    Level 14  
    Hehe przykre ale prawdziwe. Masz racje teraz tv sa bardzo kiepskiej jakości szybko sie psuja. Ja miałem kiedyś kineskopowy Philipsa 25" to po 3 miesiącach po gwarancji padł.
    Zastanawiałem sie nad:
    Samsung LE-32D550 lub
    Sony KDL-32EX402 Bravia
    Tylko one nie mają podświetlania LED ale z drugiej strony zastanawiam się czy to jest potrzebne. I nie wiem jak z odtwarzaniem filmów w nich wygląda bo nikt w opiniach sie nie wypowiadał
    TomdeX
    Level 13