Witam, mój problem polega na tym że zgubiłem pilot z kluczem do V70 II 2,5 tdi z 2000r. Czy jest jakaś inna opcja dorobienia pilota i klucza oprócz serwisu?
A czemu nie w serwisie?
Ja bym jeszcze zapytała jak się zabezpieczyć przed kradzieżą Twojego autka...
Niedawno widziałam taką firmę... Coś w stylu bezpieczny klucz... Przypina się breloczek z numerem telefonu do tej firmy i jak ktoś znajdzie klucze, to oddaje im, a oni Tobie. Oczywiście znalazca musi otrzymać nagrodę. No ale ułatwia wiele rzeczy.
Można poza serwisem, są firmy które docinają klucz na podstawie zamka czy stacyjki. Trudno jest kupić pilot który da się zaprogramować. Klucz dobrze by był w oryginale bo zamienniki często nie dają się zaprogramować.Rozumiem że chcesz najtaniej to proponuje klucz surowy w serwisie, docinasz sam. Pilot musisz szukać na ebay lub allegro (musi być nowy z kodami używanego nie zaprogramujesz). Na koniec szukasz w pobliżu kto zaprogramuje to.
Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu, to podpowiem Ci że najtaniej to będzie kupić używane piloty z lusterkiem wewnętrznym za około 200-300zł i przełożyć. A kluczyk dorobić na zapas-nawet bez immo. Dla spokoju możesz też wyprogramować zgubiony kluczyk z komputera auta, aby znalazca nie mógł uruchomić silnika. Ale to dodatkowy koszt koło 100-150zł.
Jeśli byś jednak szukał nowego nie zaprogramowanego pilota, to musisz zwrócić uwagę na numery bo jeśli za nabędziesz niewłaściwe to możesz sobie je na ścianie powiesić.
arek_84 info dla ciebie. Udało mi się znaleźć drugi taki samochód ( volvo v70) .Pierwszy przywieźli na lawecie do mnie przedwczoraj .Sprawdziłem co napisałeś i niestety przełożenie lusterek i pilota nie załatwiło sprawy.
Zaraz zaraz, mówisz "przełożenie lusterek" a ja mówiłem o przełożeniu lusterka wewnętrznego. Więc przyznaj się co przełożyłeś Jeżeli rocznik auta był mniej więcej podobny to powinno to działać bez problemu.
Jeśli auto przed-liftowe 2000-2003r to z takiego szukaj części. Tak samo jeśli polift 2003-2006.
O pisowni nie będziemy dyskutować. Natomiast co do tego lusterka, to skoro auto przyjechało na lawecie i było np.rozbite, po powodzi, anglik itp. to nie dziwię się, że z niego nie działało.
Auto przyjechało na lawecie ze względu na uszkodzenie skrzyni biegów.
A drugie takie znalazłem u kolegi . Również sprawne przyjechało na wymianę oleju, klocków itd.....
Obydwa samochody odpalały bez problemu do momentu zamiany lusterek. Skoro masz w tym temacie doświadczenia odpowiedz dlaczego tak?
Skoro po zamianie wymiennych bez kodowania twoim zdaniem kluczyków i lusterek powinno być ok.
No to się nie zrozumieliśmy.Temat jest "kodowanie pilota." Kluczyk do stacyjki, nie ma nic wspólnego z lusterkiem wewnętrznym. Mówiłem o tym, że piloty będą działać, a nie stacyjka.
Co do Twojego problemu to kluczyków nie przekładałem, jeśli masz auto dawcę to ja bym spróbował przełożyć CEM, wydaje mi się, że kilka modułów jest do niego zapisane i też należałoby je przekładać. Na dodatek model "auta dawcy" powinien być z podobną opcją wyposażenia, aby poprawnie wszystko działało.
Arek_84 ja swój temat rozwiązałem w cywilizowany sposób. Przekładkę zrobiłem z ciekawości, mam na szczęście czym kodować elektronikę do Volvo mastinox nic nie pisze więc , ale zastanawiam się czy rozwiązał swój problem?
Hans30 to dla jasności zgadzasz się, że po przełożeniu kompletnego lusterka wewnętrznego z pilotami, piloty będą działać?
Kluczyk to inna sprawa rzecz oczywista.
Wczoraj zakupiłem lusterko z jednym pilotem, zamontowałem w moim aucie, klikam przyciski pilota i nic. Dopiero po załączeniu zapłonu chyba go przyuczył, gdyż w tym samym momencie mignęły kierunkowskazy na liczniku i jeszcze jakaś lampka i wszystko zaczęło działać. Moje autko to s60 z końca 2000r, dawca również s60 lecz z połowy 2001.
Poniżej elektronika lusterka fotochromatycznego, na dole mojego starego bez fotochromu. Oba u mnie działają, Jeśli chodzi o centralny, fotochrom u mnie brak reakcji. Ale chodziło mi tylko oryginalny centralny zamek.
Fotochrom, nie zadziała. Oficjalnie ASO nie w programuje używanego lusterka.
Jakbyś się uparł to można dołożyć sterownik z innego lusterka (np.Audi, VW), które wymaga tylko podłączenia zasilania i fotochrom będzie działał.